معاون آبفای استان کرمانشاه:

قطعی آب در هیچ‌کدام از شهرهای مناطق زلزله‌زده نداریم

۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۱۳:۴۷:۳۷
کد خبر: ۷۸۰۳۰۰
قطعی آب در هیچ‌کدام از شهرهای مناطق زلزله‌زده نداریم
منابع تامین آب سرپل‌ذهاب، ریجاب، کرند و گیلانغرب کدورت دارد

به گزارش خبرگزاری برنا؛ رضا داوودی معاون بهره‌برداری شرکت آب و فاضلاب شهری استان کرمانشاه گفت: به دنبال زلزله 6.4 ریشتری یک شنبه شب  منابع تامین آب شهرهای گیلانغرب، سرپل‌ذهاب، ریجاب و کرندغرب دچار کدورت شده که در صورت کاهش پس‌لرزه‌ها، طی 48 ساعت آینده کدورت آب این شهرها به وضعیت مطلوب خواهد رسید.

 او افزود: به دنبال زلزله 6.4 ریشتری شب گذشته(چهارم آذر)منابع تامین آب شهرهای گیلانغرب، سرپل‌ذهاب، گیلانغرب و ریجاب دچار کدورت شده است.

معاون بهره‌برداری شرکت آب و فاضلاب شهری استان کرمانشاه گفت: پس‌لرزه‌های متعددی که رخ می‌دهد باعث تداوم کدورت آب می‌شود، اما در صورتی‌که پس‌لرزه‌ها کاهش یابد کدورت آب نیز ظرف 48 ساعت آینده به وضعیت مطلوبی خواهد رسید.

داوودی ادامه داد: البته با تدابیری که اندیشیده شده کدورت آب در شبکه وجود ندارد و اقدامات لازم برای تصفیه و حذف کدورت منابع در حال انجام است .

او افزود: قطعی آب در هیچ‌کدام از شهرهای مناطق زلزله‌زده  نداریم.

معاون بهره‌برداری شرکت آب و فاضلاب شهری استان کرمانشاه گفت: اکنون تانکرهای آبرسانی سیار هم  از استان‌های معین به شهرهای زلزله‌زده آمده‌اند تا مشکلی برای تامین آب مردم وجود نداشته باشد.

داوودی از تامین آب معدنی و آب بسته‌بندی به میزان کافی هم خبر داد که در اختیار فرمانداران قرار گرفته تا بر اساس نیاز توزیع شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز