مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی در مراسم تجلیل از جامعه فوتبال ؛

حوزه صنعت در اراک و ساوه به رسالت اجتماعی خود پایبند است

۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۱۴:۵۷:۴۳
کد خبر: ۷۸۰۴۳۴
حوزه صنعت در اراک و ساوه به رسالت اجتماعی خود پایبند است
مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی گفت: بخش تولید و صنعت استان در دو شهر اراک و ساوه فعالیت های خوبی را در رشته فوتبال و فوتسال دارد و به رسالت اجتماعی خود پایبند هستند.

به گزارش برنا از اراک، عابد حقدادی در مراسم تجلیل از جامعه فوتبال استان مرکزی که در سالن کوه نور اراک برگزار شد، با بیان اینکه ایامی که پشت سر گذاشتیم امید آفرین بود، گفت: در میان مشکلات کشور، ورزش به عنوان یکی از پارامترهایی بود که توانست حال مردم را بهتر کند و شاید مهمترین عامل و اثرگذاری ورزش همین باشد.

وی با اظهار تشکر از جامعه ورزش کشور و از اهالی فوتبال، فدراسیون فوتبال و وزرات ورزش و جوانان به دلیل اقدامات خوب و شایسته، ابراز امیدواری کرد: در جام ملت های آسیا نیز همانند گذشته، یک بار دیگر غرور آفرین و امید بخش باشیم.

حقدادی اظهار کرد: با رویکرد جدیدی که در هیات فوتبال استان مرکزی شکل گرفته و توجهی که رئیس هیات به سرمایه های فوتبالی استان دارد، مسیر خوبی را طی می کند و اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی وظیفه خود می داند که آنها را در این مسیر حمایت و همراهی کند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی با ابراز امیدواری از حمایت از هیات فوتبال استان در راستای انجام رسالت های خود، گفت: بخش تولید و صنعت استان در دو شهر اراک و ساوه فعالیت های خوبی را در رشته فوتبال و فوتسال دارد و در انجام رسالت های خود مسیر درستی را طی کرده است.

حقدادی با بیان اینکه نتایج خوبی را در فوتبال و فوتسال شهرهای اراک و ساوه شاهد هستیم، ابراز امیدواری کرد: سایر شهرستانهای استان نیز در عرصه فوتبال کشور ظهور و بروز خوبی داشته باشند.

 

به گزارش برنا آیین تجلیل از جامعه فوتبال استان مرکزی با حضور ساکت دبیرکل فدراسیون فوتبال، سلیمانی دبیر سازمان لیگ فوتسال کشور، شکوری معاون دبیرکل فدراسیون فوتبال، محمدرضا غفاری رئیس هیئت فوتبال استان مرکزی و عضو هیئت رئیسه سازمان لیگ فوتسال و سایر مسئولان برگزار شد و از منتخبین جامعه فوتبال استان مرکزی تقدیر به عمل آمد.

در این مراسم از ۶ نفر از داوران بازنشسته فوتبال و فوتسال استان، ۴نفر از ورزشکاران عضو تیم‌ملی فوتسال، ۳ نفر از بانوان عضو تیم‌های ملی پایه و ۳۰ نفر از استعدادیابان آقا و خانم استان تقدیر شد.

 

خبرنگار: انوشیروان زنگنه

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز