رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی اعلام کرد؛

کاهش ۲۵ درصدی تصادفات فوتی در شهرستان قائمشهر

۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۱۰:۱۹:۲۴
کد خبر: ۷۸۰۶۸۵
کاهش ۲۵ درصدی تصادفات فوتی در شهرستان قائمشهر
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی قائمشهر اعلام کرد: تصادفات فوتی سال جاری به مدت مشابه سال گذشته در این شهرستان کاهش 25 درصدی داشته است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قائمشهر؛ سرهنگ حسن محمدیان در جلسه شورای ترافیک، که در فرمانداری قائمشهر برگزار شد، گفت: تعداد تصادفات فوتی سال گذشته در شهرستان قائمشهر 8 مورد و امسال 6 مورد بوده است.

وی افزود: آمار تصادفات فوتی شهرستان قائمشهر از ابتدای امسال تاکنون با کاهش 25 درصدی مواجه بوده است.

خودروهای مجهز به دوربین ثبت تخلفات راه نجات کاهش ترافیک در قائمشهر  

رئیس پلیس راهمنایی و رانندگی قائمشهر گفت: به منظور بهینه سازی کنترل و ثبت تخلفات این شهرستان نیاز مبرم به خودرو مجهز به دوربین ثبت تخلفات دارد.    

سرهنگ محمدیان افزود: درشورای هماهنگی استان مصوب شد شهرداری قائمشهر نسبت به اختصاص ٢ خودرو مجهز به دوربین ثبت تخلفات در این شهرستان اقدام کند.

وی با اعلام اینکه با اقدام هرچه سریعتر شهرداری این مساله به کاهش بار ترافیکی کمک خواهد کرد، گفت: با اعمال قانون توسط این خودروها از هرگونه اجحاف در حقوق شهروندی جلوگیری می‌شود و همچنین با ثبت تخلفات 60 درصد از مبلغ دریافتی به حساب شهرداری واریز خواهد شد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی قائمشهر میزان جریمه پارک دوبل برای هر خودرو را 20 هزار تومان اعلام کرد.

سرهنگ محمدیان بیان کرد: برخورداری این شهرستان به این تعداد خودرو باعث می‌شود هر یک از این خودروها جایگزین چهار نفر از نیروهای نظارتی در سطح شهر باشد.

وی دیگر مسئله برای کاهش ترافیک در این شهرستان را نصب دوربین مداربسته اعلام کرد و گفت: راهنمایی و رانندگی نسبت به جانمایی 16 نقطه دوربین ثبت مداربسته در این شهرستان اقدام کرده است.

گفتنی است شهرستان قائمشهر بیش از 300 هزار نفر جمعیت دارد که براساس آمارهای رسمی در هر کیلومتر مربع شهر 6 هزار و 53 نفر سکونت دارند که از این شهر به عنوان پرمتراکم ترین شهر مازندران و در سطح کشور بعد از تهران یاد می‌شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز