رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان:

در برخی از شهرستان های استان با کمبود پزشک متخصص مواجه هستیم

۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۱۴:۰۲:۱۵
کد خبر: ۷۸۰۸۰۸
در برخی از شهرستان های استان با کمبود پزشک متخصص مواجه هستیم
کورش ساکی گفت: برخی از شهرستان های استان با کمبود پزشک متخصص مواجه و در عین حال در بعضی دیگر از شهرستان ها شاهد نیروی اضافه در یکسرس از رشته های تخصصی هستیم.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان؛ ساکی در جلسه ی توزیع پزشکان متخصص جدید الورود به دانشگاه علوم پزشکی لرستان ،اظهارکرد: کمبود نیروی متخصص و اضافه ی آن نیز در برخی شهرستان ها هر کدام مشکلات خاص خود را به دنبال دارد. وی ادامه داد: نبود نیروی متخصص باعث افزایش اعزام ها و تحمیل هزینه های سنگین درمان به پیکر دانشگاه می شود.

اوافزود: توزیع نیرو های متخصص براساس تعهد خدمتی آنها انجام می شود و این اقدام در شهرستان هایی که در برخی رشته های تخصصی با اضافه نیرو مواجه هستند مشکلاتی را به وجود خواهد آورد. ساکی تصریح کرد: براین اساس و با توجه به محرومیتی که در استان وجود دارد بعضا و در برخی شهرستان ها به ناچار انعطافاتی در امر توزیع نیرو به خرج داده می شود.

ساکی  ارائه خدمت در مناطق و شهر ستان های مختلف استان را تابع مسائل متفاوتی دانست و بیان کرد: شرایط هر شهرستان استان متفاوت است و انتظارات مردم، فرهنگ منطقه، مدیران شبکه و حتی مسئولین سیاسی این شهرستان ها در کیفیت ارائه خدمت می توانند موثر باشند.

ساکی ادامه داد: با این وجود مسئله ای که در آخر اهمیت دارد رضایت مردم از این خدمات است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان در ادامه به سازوکار همکاری سازمان های بیمه ای با دانشگاه علوم پزشکی لرستان اشاره کرد و یادآورشد: ما در سال گذشته مشکلات زیادی با این سازمان ها از جمله مطالبات زیاد داشتیم که متأسفانه به موقع پرداخت نمی شد.

ساکی ادامه داد: خوشبختانه در سالجاری اقدامات خوبی صورت گرفت ارسال اسناد بیمه ای به صورت ماهانه انجام می شود که نهایتا در پایان هر ماه حدود 60 تا 70 درصد مطالبات آن پرداخت می شود.

او بیان کرد: امیدواریم انتظارات پزشکان متخصص جدید الورود تا حدامکان برای ارائه ی خدمت صادقانه به مردم مناطق مختلف استان برآورده شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز