سرپرست مرکز بهداشت شهرستان خرم آباد منصوب شد

۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۱۴:۰۲:۳۶
کد خبر: ۷۸۰۸۴۲
سرپرست مرکز بهداشت شهرستان خرم آباد منصوب شد
مهرداد حسین پور به عنوان سرپرست مرکز بهداشت شهرستان خرم آباد منصوب شد

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان؛این انتصاب طی مراسمی با حضور معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی لرستان، فرماندار شهرستان خرم آباد ٬ مدیران ستادی و کارشناسان مرکز بهداشت این شهرستان انجام شد.

 سرپرست جدید مرکز بهداشت خرم آباد در این مراسم اظهارکرد :  از هر منظر که نگاه کنیم ؛ سلامت برای ما مهم است و همکاران ما در عرصه ی بهداشت که کاری پیشگیرانه محسوب می شود ؛ انصافا با عشق کار می کنند .

 حسین پور گفت : امیدوارم با همدلی و تلاش مضاعف بتوانیم این کار را به سر انجام برسانیم و اگر کارها را یک قدم جلوتر ببریم به نظر من کافی است.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی لرستان نیز با تشکر از دکتر محمد بیرانوند و دکتر حسنوند که مدتی سرپرستی مرکز بهداشت را بر عهده داشتند ؛  خدمات آنان را قابل تقدیر دانست و گفت : جا دارد از این دو مدیر عزیز تشکر ویژه کنیم چرا که خدمات صورت گرفته مرهون تلاش های این دو عزیز و پرسنل مرکز بهداشت است که شبانه روز فعالیت نمودند .

محمد علی دریک عنوان کرد: بحث بهداشت و درمان و فعالیت در این دو حوزه بخصوص در حوزه بهداشت که یک مجموعه ی تخصصی است ؛ نیازمند تلاش بیشتر ما در این عرصه می باشد  تا هویت دانشگاهی مان حفظ شود و کارها را رو به جلو ببریم و طی یک فرآیند صحیح و بر اساس چارچوب های قانونی و کاری خدمت کنیم .

 دریک در پایان سخنانش خطاب به سرپرست جدید مرکز بهداشت شهرستان خرم آباد گفت : به تیم کاری خود و مجموعه تان اعتماد داشته باشید و با توجه به ساختار خوبی که ما در مرکز بهداشت شهرستان سراغ داریم ؛ می توان رو به جلو حرکت کرد .

 

نظر شما