رئیس هیات انجمن های ورزشی لرستان،خبرداد:

ساواته دارای ظرفیت رشد و گسترش روز افزون در استان است/ حضور چشمگیر بانوان ساواته کار در خرم آباد

۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۰۷:۴۸:۱۸
کد خبر: ۷۸۱۰۴۳
ساواته  دارای ظرفیت رشد و گسترش روز افزون در استان است/ حضور چشمگیر بانوان ساواته کار در خرم آباد
"مهدی سلاطی" از برگزاری مسابقات ملی ساواته قهرمانی کشور انتخابی تیم ملی بزرگسالان آقایان و بانوان در اسفندماه جاری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان؛ سلاطی در این خصوص اظهارکرد: این مسابقات در رده سنی بزرگسالان بانوان روز جمعه سوم اسفندماه و در رده سنی بزرگسالان آقایان روز جمعه دهم اسفندماه جاری برگزار می گردد.

او افزود: میزبان این رقابتها نیز متعاقبا اعلام می شود و جهت اعزام ساواته کاران پس از مسابقات استانی به این مسابقات نیز اقدام می گردد.

سلاطی  به برگزاری تست فنی استعدادیابی و انتخابی تیم های ملی رده های سنی زیر 18سال و بزرگسالان آقایان در روز جمعه 28 دی ماه جاری اشاره کرد و گفت: این مسابقات در تهران برگزار می گردد و تست فنی استعدادیابی و انتخابی رده سنی جوانان زیر 18 سال و بزرگسالان بانوان نیز در مورخه 15 بهمن ماه جاری در تهران برگزار می شود و اقدامات لازم جهت حضور ساواته کاران استانی صورت می گیرد.

او تصریح کرد: همچنین سمینار آسیایی ویژه بانوان با حضور مدرسان فرانسوی جمعه پنجم بهمن ماه برگزار می شود و بانوان متقاضی می توانند جهت ثبت نام در این دوره تا پایان آذر ماه اقدام کنند.

سلاطی خاطر نشان کرد: اقدامات لازم جهت حضور بانوان ساواته کار هم استانی نیز در این سمینار انجام می گیرد.

رئیس هیات انجمن های ورزشی لرستان  بیان کرد: در سال جاری استاژ ساواته با حضور چشمگیر بانوان ساواته کار و علاقه مند به این رشته در خرم آباد برگزار شد و سال گذشته نیز استاژ ساواته آقایان هم در استان برگزار شد.

سلاطی خاطر نشان کرد: رشته ورزشی ساواته از جمله رشته هایی است که دارای ظرفیت رشد و گسترش روز افزون در استان است و تلاش می شود بسترهای توسعه این ورزش در استان فراهم گردد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز