علی نژاد: منتخبین بخش تالو به اردوهای تیم ملی اعزام می شوند

۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۱۴:۴۹:۱۶
کد خبر: ۷۸۱۴۲۵
علی نژاد: منتخبین بخش تالو به اردوهای تیم ملی اعزام می شوند
رئیس فدراسیون ووشو باحضور در مراسم افتتاحیه المپیاد استعدادهای برتر ووشو کشور به میزبانی البرز، از اعزام منتخبین بخش تالو این مسابقات به اردوهای تیم ملی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ مهدی علی نژاد رئیس فدراسیون ووشو ایران و غرب آسیا صبح امروز همزمان با آیین افتتاحیه مسابقات ووشو "دختران" المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور در ساوجبلاغ البرز اظهار کرد: خوشبختانه تیم ها و ورزشکاران ووشو ایران در مسابقات اخیر موفق به کسب قهرمانی های ارزشمندی شدند که این امر می تواند نویدبخش رویدادهای بهتر در آینده باشد.

وی افزود: نوجوانانی که در این مسابقات به رقابت می پردازند درواقع ادامه دهنده راه قهرمانان این رشته هستند و امیدواریم در آینده شاهد پیشرفت چشمگیر آنها نیز باشیم.

رئیس فدراسیون ایران و غرب آسیا با بیان اینکه آینده درخشانی در انتظار ورزشکاران رشته ووشو است، عنوان کرد: در این مسابقات استعدادهای جدیدی کشف می شوند.

وی در ادامه با بیان این موضوع که منتخبین این المپیاد به اردوهای تیم ملی و مسابقات جوانان آسیا اعزام می شوند، گفت: قطعا در این المپیاد، مسابقات و نتایج جذابی را شاهد خواهیم بود.

وی در پایان ضمن قدردانی از مدیران ورزش البرز برای برگزاری باشکوه این دوره از مسابقات تصریح کرد: امیدواریم با تشکیل تیم های قدرتمند در رده های مختلف شاهد موفقیت های بیشتری در این رشته باشیم.

 

 

نظر شما