رئیس سازمان مدیریت بحران کشور :

مسائل سیل پلدختر را به دولت منعکس خواهیم کرد

۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۰۹:۲۶:۴۴
کد خبر: ۷۸۱۵۹۶
مسائل سیل پلدختر را به دولت منعکس خواهیم کرد
اسماعیل نجار گفت: ما با توجه به دستور العمل های دولت مسائل سیل پلدختر را به دولت منعکس خواهیم کرد.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان؛نجار چهارشنبه شب  در جلسه ستاد مدیریت پلدختر ،اظهار کرد: به در خواست استاندار لرستان و نماینده پلدختر به استان آمده ام اما قرار نیست امشب تمام مشکلات اسلام و مسلمین حل شود.

او افزود: ماده ۱۰و ۱۲اعتبار زیادی داریم اما زمان بر است ، آقای کاظمی باید پیگیر تامین اعتبار در سازمان برنامه و بودجه باشد و به فوریت این کار انجام شود.

رییس سازمان مدیریت  بحران کشور  ادامه داد: تلاش مان این است که مناطق تخریبی و در معرض تخریب از اعتبارات استفاده و یا بازسازی و جابجا شوند.

 نجار خاطر نشان کرد: جایی حریم رودخانه را رعایت نکرده و طبیعی است در معرض سیل قرار گرفته و خسارت ببیند.

 رییس سازمان مدیریت  بحران کشور بیان کرد: دام های تلف شده سبک و سنگین را جهاد کشاورزی بررسی کند ما سعی می کنیم خسارات را تامین کنیم.

 او گفت: هلال احمر پک یک ماهه ای را برای کسانی که خانه هایشان را از دست داده اند تهیه کرده و در اختیار مردم قرار دهند.

 به گفته نجار اعتبار ویژه ای را مقام معظم رهبری از محل صندوق توسعه ملی در اختیار ماده ۱۰قرار داده و ما مدارس زیادی با این اعتبار ساختیم ، اگر مدارسی تخریب شده در این برآورد قرار دهید تا تامین اعتبار کنیم.

 او ادامه داد: دیوار ساحلی را اگر تمام اعتبارات کشور را ظرف ده سال به پلدختر بدهیم بازسازی نمی شود اما مطالعه کنید ما نیز تامین اعتبار می کنیم.

 نجار یادآورشد: سالیانه از ماده های ۱۰و ۱۲سالانه ۱۰۰۰میلیارد تومان کمک می کنیم ، کشاورزی های که بیمه اند کمک می کنیم اما آنهایی که بیمه ندارند وام هایشان را استمهال می کنیم.

 او  تاکید کردک ۵۰میلیون تومان هزینه ای و ۵۰۰ میلیون تومان تملکی را در اختیارتان قرار می دهیم و شنبه دستور این را من صادر می کنم.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز