عامل کارشناس کشتی

مردمان میهمان‌نواز ارومیه، جام شاهد را به بهترین شکل برگزار کردند / جوانان کشتی گیر کشورمان وضعیت خوبی دارند

۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۱۰:۴۶:۰۲
کد خبر: ۷۸۱۹۷۲
کارشناس کشتی کشورمان با مناسب توصیف کردن مسابقات جام شاهد گفت: میهمان نوازی مردم ارومیه در برگزاری هرچه بهتر این مسابقات کمک تاثیر زیادی داشت.

به گزارش برنا آذربایجان غربی، هادی عامل کارشناس و گزارشگر کشتی در مورد کیفیت مسابقات جام شاهد در ارومیه گفت: این تورنمنت بین‌المللی با سطح متوسط و قابل قبولی برگزار شد و یک کلاس آموزشی برای جوانان کشتی گیر کشورمان که بی شک می توانند برای مسابقات آینده از آن بهره ببرند.

وی اضافه کرد: تیم ارومیه نشان داد می تواند در آینده در کشتی کشور صاحب عنوان شود و عملکرد خوبی داشت ضمن اینکه تیم ملی ایران و ارمنستان هم عملکرد بسیار خوبی داشتند.

این کارشناس کشتی افزود: ارومیه شهری با مردمانی با فرهنگ و ادب بالا و میهمان نواز است و میزبانی این شهر از این رقابت ها هم نشان داد که توان میزبانی از مسابقات مختلف در این شهر وجود دارد.

عامل گفت: برخلاف مشکلات اقتصادی، مردمانی ارومیه بهترین میهمان نوازی را از تیم ها و حاضرین داشتند که باید از آنان تشکر و قدردانی کرد.

عامل در مورد وضعیت کشتی کشورمان افزود: تیم جوانان کشتی کشورمان طی 2 سال گذشته همواره قهرمان جهان شده و در این رقابت ها هم شاهد عملکرد خوب تیم ایران بودیم.

وی در مورد فدراسیون هم گفت: انتخاب نایب رییس سابق فدراسیون به عنوان سرپرست کنونی کشتی باعث شده بنی تمیم اشراف مناسبی بر وضعیت کشتی کشور داشته باشد و مشکلات کمتری در کشتی کنونی کشور داشته باشیم و شاهد برگزاری بدون وقفه مسابقات و اردوها باشیم تا بعد از برگزاری مجمع، رییس فدراسیون مشخص شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز