سرمربی تیم فوتسال ایرالکو پس از پیروزی مقابل شهرداری قزوین؛

تیم بسیار خوب و همدلی داریم

۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۱۲:۰۶:۰۵
کد خبر: ۷۸۲۳۳۸
تیم بسیار خوب و همدلی داریم
سرمربی تیم فوتسال ایرالکو اراک گفت: تیم بسیار خوب و همدلی داریم و تک تک بازیکنان برای موفقیت و اعتلای نام ایرالکو و اراک تمام تلاش خود را بکار می بندند.

به گزارش برنا از اراک، محمد رجاییان پس از پیروزی تیمش برابر شهرداری قزوین گفت: بیش از ۲۰ موقعیت خوب گلزنی در این دیدار برای ما به وجود آمد اما درخشش دروازه بان تیم قزوین مانع از زدن گل های بیشتر برای ما شد.

وی حضور پرشور هواداران و مسئولین در این دیدار را بسیار دلگرم کننده دانسته و گفت: چرا که در زمانی از بازی که دو تیم ۲ بر ۲ مساوی بودند اگر حریف به گل سوم می رسید شاید نتیجه بر عکس می شد ولی با تلاش بازیکنان و حمایت هواداران توانستیم بازی را در اختیار خود بگیریم.

وی با بیان اینکه تیم شهرداری قزوین یکی از تیم های بسیار خوب فوتسال کشور است، افزود: این تیم در زمین نشان دادند که کاملا فوتسال را می شناسند و مبتنی بر تاکتیک در بازی پیش می روند.

سرمربی تیم فوتسال ایرالکو همدلی تیمش را یکی از مهم ترین علل پیروزی برابر شهرداری قزوین دانست و اظهار داشت: تیم بسیار خوب و همدلی داریم و تک تک بازیکنان برای موفقیت و اعتلای نام ایرالکو و اراک تمام تلاش خود را بکار می بندند، حتی بازیکنانی که اخیرا به ما اضافه شدن علاوه بر مسائل فنی در مسائل اخلاقی نیز سرآمد هستند و همدل و هم قسم در کنار سایر بازیکنان برای موفقیت تیم میجنگند.

رجاییان تصریح کرد: با این پیروزی یک رده در جدول صعود کردیم ولی باید این بازی را فراموش کنیم و از امروز برای بازی های بعدی خودمان برنامه ریزی کنیم تا بتوانیم در نهایت بهترین عملکرد را داشته باشیم.

وی در خصوص تغییرات صورت گرفته در کادرفنی تیم فوتسال ایرالکو گفت: پس از تغییرات صورت گرفته قرعه به نام بنده افتاد که مسئولیت این تیم را بر عهده بگیرم، طی دو هفته گذشته نیز با تلاش همکارانم در کادر فنی و مسئولین امور ورزش و باشگاه توانستیم تا حدودی سطح بازیکنان را از نظر روانی ، آمادگی جسمانی و تاکتیکی ارتقا دهیم که این موضوع در بازی امروز مشهود بود.

سرمربی تیم فوتسال ایرالکو در پایان خاطرنشان کرد:علی رغم اینکه ساوه و زرندیه به عنوان قطب های فوتسال در استان مرکزی شناخته می شوند اما اراک هم پتانسیل بسیار بالایی در این رشته دارد که اگر به آن رسیدگی شود قطعا شکوفا خواهد شد، همانند همین تیم که امروز پس از دوسال حمایت مستمر آلومینیوم از آن، به جایگاه بسیار خوبی در فوتسال کشور رسیده است.

تیم فوتسال ایرالکو اراک در هفته هشتم لیگ یک مقابل شهرداری قزوین به یک پیروزی دلچسب خانگی دست یافت.

با این پیروزی ایرالکو اراک با ۱۲ امتیاز در رده چهارم جدول گروه B رقابت های لیگ دسته اول فوتسال قرار گرفت.

گفتنی است ایرالکو هفته آینده در اراک پذیرای رعد پدافند اصفهان خواهد بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز