معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه لرستان:

از ایده‌پردازی و خلاقیت‌های دانشجویی حمایت می‌کنیم

۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۱۲:۵۵:۱۴
کد خبر: ۷۸۲۳۹۴
از ایده‌پردازی و خلاقیت‌های دانشجویی حمایت می‌کنیم
محمد فیضیان گفت: جایگاه ایرانیان در سطح جهان در زمینه‌ی تولید علم، یک جایگاه ارزشمند است.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان؛فیضیان  در مراسم اختتامیه المپیاد ورزشی درون دانشگاهی لرستان اظهار کرد:«این المپیاد در 13 رشته ورزشی  شامل هفت رشته، پسران و شش رشته، دختران  و به مدت دو ماه در دانشگاه لرستان برگزار شد».

او افزود:«دانشجویان آینده‌سازان مملکت هستند و خوشبختانه امروزه، جایگاه ایرانیان در سطح جهان در زمینه‌ی تولید علم، یک جایگاه ارزشمند است».

فیضیان تصریح کرد:«معاونت پژوهشی و فناوری دانشگاه لرستان از ایده‌پردازی و خلاقیت‌های دانشجویی، حمایت می‌کند».

او گفت:«جایگاه پژوهش یک جایگاه مهم در مسیر پیشرفت کشورهاست و دانشگاه لرستان نیز از ایده‌های نو و پژوهش‌ها به‌ویژه پژوهش‌های کاربردی، حمایت می‌کند».

فیضیان با شادباش  فرا رسیدن روز دانشجو و هفته‌ی پژوهش   از تلاش‌های معاونت دانشجویی دانشگاه لرستان  تربیت‌بدنی  برای برگزاری این رقابت‌ها، تقدیر و تشکر کرد.

گفتنی است رقابت‌های المپیاد ورزشی درون دانشگاهی دانشگاه لرستان  ویژه‌ی دانشجویان  به مدت دو ماه و با همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان لرستان و معاونت تربیت‌بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان لرستان  در رشته‌های مختلف ورزشی ـدانشجویان پسر و دختر  برگزار شد.

 دانشگاه لرستان، اولین دانشگاهی در بین دانشگاههای منطقه پنج کشور است که رقابت‌های المپیاد ورزشی درون دانشگاهی را برگزار کرده است.  

در این مراسم از نفرات برتر المپیاد ورزشی درون دانشگاهی دانشگاه لرستان و همچنین برخی نیروهای بخشهای تعذیه دانشجویی، بخش ایاب و ذهاب دانشجویان، و بخش خدمات تجلیل شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز