استاندار مرکزی با صدور پیامی روز مجلس شورای اسلامی را تبریک گفت؛

خانه ملت مرجع مردم سالاری است

۱۳۹۷/۰۹/۱۱ - ۱۰:۴۷:۱۱
کد خبر: ۷۸۲۷۱۶
خانه ملت مرجع مردم سالاری است
استاندار مرکزی با صدور پیامی روز مجلس شورای اسلامی را تبریک گفت و خانه ملت را مرجع قانونگذاری کشور و حاکمیت مردم سالاری دانست.

 به گزارش برنا از اراک ، سید «علی آقازاده» در این پیام عنوان کرد: مجلس شورای اسلامی دارای پشتوانه مستحکم مردمی است و همواره به عنوان یکی از ارکان سرنوشت ساز کشور اثرگذار بوده است.

وی ادامه داده است: تکیه ایران اسلامی در تمامی ابعاد بر بدنه سترگ مردمی، است و خانه ملت مهر تاییدی بر تحقق دموکراسی حقیقی و مبتنی بر اخلاق و دین در این کشور است.

استاندار مرکزی بیان کرده است: ایران اسلامی همواره عرصه تحقق صحنه های همدلی ملت و بهترین الگو برای تکیه بر اراده مردمی در راه موفقیت و سعادت بوده است و مجلس شورای اسلامی تابلوی ترسیم شده به دست ملتی است که فرزندان خود را با آرای متقن و هوشمندانه به خانه ملت می فرستند.

آقازاده افزوده است: نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سایه تدبیر و آگاهی مسیر قانونمندی را در کشور تداوم می بخشند.

وی گفت: نامگذاری سالروز شهادت آیت الله سید حسن مدرس به عنوان روز مجلس نشانگر جایگاه ویژه و برتر دستگاه قانون گذاری و رسالت خطیر نمایندگانی است که امید و آرامش قانونمند را برای ملت به ارمغان می آورند.

استاندار مرکزی روز مجلس شورای اسلامی را به نمایندگان استان مرکزی تبریک گفت و افزود: امید است تمامی نمایندگان مردم با پشتوانه قوی مردمی در راه دفاع از حقوق ملت و اعتلای جایگاه مجلس روز به روز گام های استوارتری بردارند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز