استاندار کرمانشاه:

"تسهیلات کاغذی" دردی از اشتغال استان دوا نمی‌کند

۱۳۹۷/۰۹/۱۱ - ۱۲:۰۲:۳۱
کد خبر: ۷۸۲۸۱۲
تسهیلات کاغذی دردی از اشتغال استان دوا نمی‌کند
استاندار کرمانشاه با انتقاد از روند ابلاغ تسهیلات اشتغالزایی به بانک‌ها و کندی پرداخت این تسهیلات، گفت: تسهیلات روی کاغذ دردی از اشتغال استان دوا نمی کند.
 به گزارش خبرگزاری برنا ؛ هوشنگ بازوند در کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری استان کرمانشاه که امروز (11 آذر) برگزار شد، از اینکه تسهیلات به معنای واقعی در اختیار بانک‌ها قرار نمی‌گیرد یاد کرد و افزود: اینکه پرداخت تسهیلات  روی کاغذ ابلاغ شود، اما در عمل پولی برای بانک‌ها نیاید به درد استان نمی‌خورد.

وی از عدم پراخت به موقع تسهیلات از سوی بانک توسعه تعاون هم انتقاد کرد و افزود: از یک سو وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بر پرداخت تسهیلات اشتغالزایی تاکید دارد و از سوی دیگر بانک این وزارتخانه تسهیلات را به موقع پرداخت نمی‌کند.

استاندار کرمانشاه از بانک‌ها خواست سخت‌گیری کمتری در پرداخت تسهیلات اشتغالزایی داشته باشند و یادآوری کرد: کار درستی نیست که بانک‌ها اینقدر مردم را برای پرداخت پول معطل کنند.

بازوند خاطرنشان کرد: تسهیلات اشتغالزایی باید هرچه زودتر در اختیار بانک‌ها قرار گیرد و بانک هم در کوتاهترین زمان و با کمترین سخت‌گیری تسهیلات را پرداخت کنند.

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه مدیران موظف هستند پاسخگوی یکدیگر باشند، گفت: فرماندار هم نماینده مردم یک شهرستان و موظف به پاسخگویی به مردم است و کسی حق ندارد امور فرماندار را که مرتبط با مسائل مردم است پشت گوش بیندازد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز