مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل

اعتماد مردم و خانواده ها به جامعه ورزش نباید خدشه دار شود

۱۳۹۷/۰۹/۱۱ - ۱۳:۱۸:۲۰
کد خبر: ۷۸۲۸۶۵
اعتماد مردم و خانواده ها به جامعه ورزش نباید خدشه دار شود
مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل حفظ اعتماد خانواده ها نسبت به ورزش و مسوولان این مقوله را جزو موارد کلیدی مدیریت باشگاهها و اماکن ورزشی معرفی کرد.

به گزارش برنا،بهرام آقاخانی در همایش علمی مدیریت اماکن ورزشی که صبح امروز در سالن 6 هزارنفری حسین رضازاده اردبیل برگزار شد، گفت: در یک جامعه اسلامی و فرهنگی به صورت طبیعی انتظار از مسوولان ورزش این است که بدیهی ترین موارد فرهنگی و حقوقی را در جوامع و اماکن ورزشی رعایت کنند. بسیاری از این موارد در فرهنگ ایرانی و اسلامی ما نهادینه است و تقریبا تمام موارد لازم از طریق آئین نامه ها، بخش نامه ها و دستور العمل ها به مالکان و مدیران اماکن ورزشی اعم از خصوصی و دولتی ارائه شده است تا از آسیب های اجتماعی و حوادث شکل گرفته بر اساس سهل انگاری و اشتباه برحذر باشند.

آقاخانی افزود: جامعه ما به شکلی است که مسلما با رعایت برخی موارد از جمله مناسبت های ویژه و ... هیچ نیازی به برخورد قهری توسط بخش نظارتی وجود ندارد و مسوولان اماکن ورزشی خود می توانند به راحتی این موارد را مدیریت کنند.
مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل تاکید کرد: مباحث مطرح شده در این همایش و رعایت آنها در زمینه هایی چون دوپینگ، حقوق ورزشی و مبارزه با مواد مخدر و ... برای تمام مالکان و مدیران اماکن ورزشی ضروری است چرا که در وهله نخست آنها در سنگر اول ارتباط مردم با مسوولان ورزش هستند و نباید بگذاریم که اعتماد مردم و خانواده ها به ورزش و مسوولان آن خدشه دار شود. ثانیا این عزیزان باید توجه داشتند که مسوول اصلی هر رویداد و اتفاقی در اماکن ورزشی تحت مالکیت و مدیریت آنها خودشان هستند و اولین پاسخگو و مسوول به شمار می روند و به همین خاطر باید طوری عمل کنند که ضریب اشتباه و خطا در حوزه مسوولیت شان به پائین ترین درصد ممکن و نزدیک به صفر شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز