استاندار کردستان:

اقتدار نیروهای نظامی و انتظامی باعث ناامیدی دشمنان شده است

۱۳۹۷/۰۹/۱۱ - ۱۴:۰۸:۵۷
کد خبر: ۷۸۲۹۰۹
اقتدار نیروهای نظامی و انتظامی باعث ناامیدی دشمنان شده است
استاندار کردستان گفت: اقتدار نیروهای نظامی و انتظامی همه دشمنان و گروهک های معاند نظام جمهوری اسلامی را ناامید کرده است.

به گزارش خبرگزاری برنا ؛ بهمن مرادنیا روز یکشنبه در آیین معارفه فرمانده انتظامی کردستان اظهار داشت: هماهنگی و همدلی میان اعضای شورای تامین کردستان در ارتقای سطح امنیت استان تاثیر مهمی داشته است.

وی با اشاره به اینکه امنیتی که در استان وجود دارد مهمترین هدیه برای مردم استان است افزود: امیدواریم خداوند به نیروهای انتظامی قدرت بیشتری دهد تا با افزایش بیش از پیش امنیت استان شاهد افزایش سرمایه گذاری و توسعه در آن باشیم.

** امنیت کردستان پایدار و مثال زدنی است

فرمانده پیشین انتظامی کردستان نیز در این آیین گفت: امنیت کردستان پایدار و مثال زدنی است و این مهم با همراهی مردم، روحانیت و گروه های مرجع با نیروهای انتظامی و نظامی حاصل شده است.

سردار مسعود خرم نیا اظهار داشت: نیروهای انتظامی توفیقی به دست آورده اند که مجاهدانه تلاش کرده و با خریدن خطرات به جان امینت را برای مردم به ارمغان بیاورند.

وی افزود: سنگرهای دفاع نظام از ابتدای انقلاب تا کنون پر از سرباز هایی است که با به خاک افتادنشان می خواهند پرچم جمهوری اسلامی برافراشته باشد.

وی با بیان اینکه نیروهای انتظامی سنگرهای دفاع از نظام را محکم نگه داشته، هوشیار و آماده هستند اضافه کرد: سربازان در خون می غلتند و به خاک می افتند تا مردم در آرامش باشند.

 فرمانده نیروی انتظامی در حکمی سردار علی آزادی را به عنوان فرمانده جدید انتظامی استان کردستان معرفی کرد.

مراسم تودیع و معارفه فرماندهان سابق و جدید انتظامی استان کردستان با حضور سردار حسین اشتری فرمانده ناجا، آیت الله سیدمحمد حسینی شاهرودی نماینده ولی فقیه در کردستان، بهمن مراد نیا استاندار کردستان، سردار محمدحسین رجبی فرمانده سپاه بیت المقدس و دیگر مسئولان استانی برگزار شد.

پیشتر سردار مسعود خرم نیا فرمانده انتظامی کردستان بود که با حکم سردار اشتری به عنوان فرمانده انتظامی استان آذربایجان غربی منصوب شد.

سردار آزادی هم پیشتر فرمانده انتظامی استان زنجان بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز