رئیس‌کل دادگستری لرستان:

دستگاه های مختلف آسیب های اجتماعی حوزه خود راشناسایی کنند

۱۳۹۷/۰۹/۱۱ - ۲۱:۲۶:۴۱
کد خبر: ۷۸۳۰۲۹
دستگاه های مختلف آسیب های اجتماعی حوزه خود راشناسایی کنند
جعفر بدری گفت: عملکرد دستگاه‌های مختلف در زمینه پیشگیری مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان؛بدری که امروز   در جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم لرستان سخن می گفت با بیان این مطلب ،اظهار کرد: ارزیابی عملکرددستگاه ها  باید در دستور کار قرار بگیرد و دستگاه های مختلف باید آسیب های اجتماعی حوزه خود راشناسایی ، اولویت بندی ودسته بندی  کنند.

او با تاکید برلزوم برنامه ریزی در انجام فعالیت های حوزه پیشگیری ،افزود: در شرق استان آمار یک نوع جرم مانند فروش سکه های تقلبی شایع و  بالابودکه با به کاربردن اقدامات کاربردی حدود 80 درصد این جرم کاهش پیدا کرد.

بدری با بیان اینکه برخی مدیران کل باید ملاحظه کاری را کنار بگذارند ، تصریح کرد: الان در شرایط حساسی قرارداریم لذا از دستگاه‌های مختلف توقع داریم ملاحظات را کنار بگذارند چون انحرافاتی که مشاهده می شود  به دلیل ضعف عملکرد در حوزه پیشگیری است.

رییس کل دادگشتری لرستان یادآورشد:  دستگاه قضایی  از دستگاه هایی که نمی توانند برخورد کنند پشتیبانی می  کند .

او با بیان اینکه یکی  از مشکلات حوزه های شهری بحث  عدم توجه به ورودی های شهر است،خاطر نشان کرد:  دادستان را مأمور کردیم  که به آسیب‌ها و معضلات شهر را ورود کرده وآنها را موردبررسی قرار دهدبه طوریکه در گذشته ورودی شهر خرم‌آباد وضعیت خوبی نداشت ولی در حال حاضر  شاهد اصلاح آن هستیم.

بدری با تاکید براین نکته که دستگاه ها ارتباطات مردمی خود را تقویت کنند،بیان کرد: صدا وسیما پشتیبانی های لازم را در جهت اطلاع رسانی از کلاهبرداری ها وجرائم  نشان دهد و همچنین فعالیت های  پژوهشی در راستای پیشگیری از جرم‌ها و معضلات با همکاری دانشگاه‌های استان انجام شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز