مدیرکل ورزش و جوانان استان :

ورزش جانبازان و معلولان در استان مرکزی نیازمند حمایت است

۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۲:۴۹:۳۹
کد خبر: ۷۸۳۶۹۹
ورزش جانبازان و معلولان در استان مرکزی نیازمند حمایت است
مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی گفت: ورزش جانبازان و معلولان در استان مرکزی با توجه به استعدادهای موجود، برای حضور در ورزش قهرمانی و حرفه ای و عرصه ملی و بین المللی نیازمند حمایت است.

به گزارش برنا از اراک ،  عابد حقدادی اظهار داشت: با توجه به اینکه باشگاه شهرداری اراک به همت شورای اسلامی شهر و شهرداری اراک احیا و فعالیت مجدد آن آغاز شده، در خصوص حمایت از برخی هیات ها نیز مذاکره به عمل آمده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی افزود: یکی از هیات های ورزشی استان مرکزی که در ورزش قهرمانی و حرفه‌ای فعالیت دارد، هیات ورزش جانبازان و معلولین استان است که این هیات ورزشی حقیقتا به حمایت نیاز دارد.
حقدادی بیان داشت: هیات ورزش جانبازان و معلولین استان در سه رشته بسکتبال با ویلچر، والیبال نشسته و تنیس روی میز بانوان در لیگ‌های برتر و دسته یک کشور حضور فعال دارد.
وی ادامه داد: در مذاکرات و نشست های متعدد با اعضای شورای شهر و باشگاه ورزشی شهرداری اراک، درخواست داشتیم که این تیم ها مورد حمایت قرار بگیرند که در این خصوص اعضای شورای شهر و شهرداری قول مساعدت و همکاری داده اند و با شرایطی که بر تیم ها حاکم است با مساعدت های لازم می توانند از تیم های مطرح در ورزش حرفه ای و قهرمانی کشور باشند.
مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی تصریح کرد: انتظار داریم شهرداری اراک با پیگیری‌های لازم و ارائه برنامه های ورزشی به شورا، برابر قوانین و در چارچوب ضوابط همانند دیگر شهرداری های کشور پیگیر ارتقای سطح ورزشی اراک و افزایش حضور تیم ها در لیگ های ورزشی کشور باشد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز