امروز رخ داد ؛

آغاز احداث کارخانه ذوب فولاد شاهرود با حضور وزیر نیرو

۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۳:۲۳:۲۹
کد خبر: ۷۸۳۷۵۳
آغاز احداث کارخانه ذوب فولاد شاهرود با حضور وزیر نیرو
عملیات اجرایی کارخانه ذوب فولاد شاهرود، روز سه شنبه، با حضور رضا اردکانیان وزیر نیرو، در قالب برنامه های کاروان تدبیر و امید به استان سمنان آغاز شد.

 به گزارش خبرگزاری برنا ؛ عملیات اجرایی کارخانه فولاد شاهرود با حضور وزیر نیرو در حالی آغاز شد که تولید 300 هزار تن فولاد در سال در این واحد تولیدی پیش بینی شده است.

فرماندار شاهرود در حاشیه سفر وزیر نیرو به شاهرود گفت: این کارخانه در زمینی به مساحت 11 هکتار در شهرک صنعتی شاهرود ساخته می شود.

محمد کرم محمدی با بیان اینکه این کارخانه قرار است سالانه 150 هزار تن نورد مقاطع فولادی و 150 هزار تن شمش فولاد تولید کند، تصریح کرد: با راه اندازی این واحد که با سرمایه گذاری بخش خصوصی انجام می شود، برای 190 تن به طور مستقیم و 800 تن به طور غیر مستقیم شغل ایجاد می شود.

کارخانه ذوب فولاد با 2 بخش ذوب و نورد احداث می شود.

در سفر دکتر روحانی رئیس جمهوری و کاروان تدبیر و امید به استان سمنان در روزهای سه شنبه و چهارشنبه حدود 70 طرح پیش بینی شده است.

سخنرانی مردمی در جمع مردم شاهرود، شرکت در اجلاس سراسری نماز، سخنرانی به مناسبت روز دانشجو در جمع دانشجویان استان و حضور در شورای اداری استان سمنان از جمله برنامه های رئیس جمهوری در این سفر دو روزه است.

همزمان با سفر کاروان تدبیر و امید به استان سمنان ، جمعی از وزرای کابینه روحانی نیز برای افتتاح و آغاز عملیات اجرای ده ها طرح مختلف به شهرستان ها سفر خواهند کرد.

روحانی پیش از این در فروردین ماه 95 همراه با کاروان تدبیر و امید به استان سمنان سفر کرده بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز