​سرپرست استانداری البرز:

تقاطع غیر همسطح شهدای حصارک بار سنگین ترافیک ملی در البرز را کاهش می دهد

۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۵:۳۳:۲۴
کد خبر: ۷۸۳۸۳۹
تقاطع غیر همسطح شهدای حصارک بار سنگین ترافیک ملی در البرز را کاهش می دهد
​سرپرست استانداری البرز گفت: تیم عمرانی استان با همراهی شهرداری و شورای اسلامی شهر کرج در این شرایط سخت اقتصادی کشور این شهرستان را تبدیل به یک کارگاه عمرانی کرده اند.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ شهبازی در بازدید از روند تکمیل پروژه تقاطع غیرهمسطح شهدای حصارک که پیش از ظهر سه شنبه صورت گرفت با اشاره به اینکه در هفته جاری از 2 پروژه مهم و در حال اجرای شهرداری کرج بازدید کردیم، افزود: بر اساس گزارش ارائه شده از سوی معاونت عمرانی استانداری در دولت تدبیر و امید در حمل و نقل شهری و استانی البرز، اقدامات بزرگی رقم خورده است.
وی ادامه داد: البرز و شهرستان کرج کریدور ورودی و خروجی 12 استان کشور است که در واقع مسیر مرکز، شمال و غرب کشور را یکدیگر مرتبط می کند.
دکتر شهبازی گفت: تیم عمرانی استان با همراهی شهرداری و شورای اسلامی شهر کرج در این شرایط سخت اقتصادی کشور این شهرستان را تبدیل به یک کارگاه عمرانی کرده اند.
وی پروژه کمربند شمالی کرج را نیز یکی از اهم پروژه های این شهرستان دانست و افزود: این پروژه مکمل ادامه بزرگراه همت است که در صورت بهره برداری بار بزرگی از ترافیک این شهرستان را کاهش می دهد.
سرپرست استانداری البرز اضافه کرد: تقاطع غیر همسطح حصارک نیز تسهیل گر ارتباط کرج با کمالشهر است و روان سازی ترافیک ورودی و خروجی ترددهای تهران را همراه دارد.
وی گفت: این پروژه از سال 93 آغاز شده و با اعتباری حدود 70 میلیارد تومان در حال تکمیل است که با توجه به تعهدات شهرداری کرج در آینده نزدیک به بهره برداری می شود و بخش عمده ای از پروژه اجرایی شده است.
دکتر شهبازی با بیان اینکه این پروژه حدود 4 کیلومتر طول دارد که تاکنون حدود 3.5 کیلومتر آن تکمیل شده، افزود: این اقدام بزرگ با توجه به هوشمندی مجموعه دست اندر کاران تجهیزات مورد نیازش قبلا خریداری شده از این رو اکنون در هزینه ها صرفه جویی می شود.
وی خاطرنشان کرد: انتظار می رود که مسئولان مربوطه با انسجام و تعامل بیش از پیش در اسرع وقت با تکمیل پروژه در جهت بهره مندی مردم از این امکان مهم اقدام کنند.
سرپرست استانداری البرز گفت: در صورت تسریع در بهره برداری از قطار شهری و مترو کرج-هشتگرد بار بزرگی از ترافیک کلانشهر کرج کاهش یابد.
 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز