سرپرست هیات ورزش بیماران خاص قائمشهر معرفی شد

۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۷:۲۵:۵۲
کد خبر: ۷۸۳۸۷۸
سرپرست هیات ورزش بیماران خاص قائمشهر معرفی شد
با حضور جمعی از مسئولان استانی و شهری سرپرست هیات ورزش بیماران خاص قائمشهر معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قائمشهر؛ با حضور دکتر ابراهیم کیایی، رئیس هیات ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا مازندران، قدیمی، رئیس اداره ورزش و جوانان قائمشهر، بهرامی، نایب رئیس هیات، ایزدی، رئیس کمیته فرهنگی هیات، علیزاده، رئیس کمیته ورزش تالاسمی هیات و جمعی از ورزشکاران، رضا بهرامی به عنوان سرپرست هیات ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا قائمشهر معرفی شد.

رئیس هیات ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا مازندران در این مراسم  شهرستان قائمشهر را یکی از شهر هایی دارای پتانسیل بسیار بالا در زمینه ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا استان دانست و افزود: باید در سطح تمامی شهرهای استان بسترهای لازم برای ترغیب ورزشکاران بیماران خاص و پیوند اعضا به ورزش ایجاد کرد.

دکتر ابراهیم کیایی ورزش را اثرگذارترین نیاز روحی، روانی و جسمی ورزشکاران بیماران خاص و پیوند اعضا دانست و خاطرنشان کرد: افزایش امید به زندگی، نشاط و شادابی در اولویت هیات استان و شهرستان‌های ما قرار دارد و سعی می‌کنیم در کنار ورزش لحظات شاد و مفرحی را برای بیماران ایجاد کنیم.

وی با تاکید بر لزوم نگاه مهربانانه به این قشر از ورزشکاران، خاطرنشان کرد: هدف ما سپردن سکان ریاست هیات‌های شهرستانی به افراد پرتلاش و زحمت‌کش است که آقای بهرامی یکی از پرتلاش‌ترین افرادی است که قطعا بستر تحول و پویایی را در این شهرستان فراهم خواهد کرد.

رئیس هیات ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا مازندران با تاکید بر لزوم حمایت خیرین و حامیان مالی از ورزش بیماران خاص و پیونداعضا گفت: انتظار ما از بخش‌های مختلف جامعه، حمایت لازم جهت حرکت و پویایی هیات است که خوشبختانه خیرین استان نگاه ویژه‌ای به ما دارند به عنوان یکی از بازوان اصلی هیات محسوب می‌شوند.

دکتر کیایی از دعوت ۶ نفر از ورزشکار استان به اردوی تیم‌ملی پیوند اعضا خبر داد و افزود: آقایان پرچی، بهزادی، علیجانی نجفی و خانم فتحی از ورزشکاران دعوت شده به اردوی تیم ملی پیوند اعضاء می‌باشند که باید خود را جهت حضور در مسابقات جهانی ۲۰۱۹ انگلستان آماده کنند.

در ادامه فرشید قدیمی، رئیس اداره ورزش و جوانان قائمشهر، برنامه‌ریزی را یکی از ارکان موفقیت در ورزش بیماران خاص دانست و گفت: برای شکوفایی استعداد و توانمندی این ورزشکاران از ظرفیت‌های دستگاه‌های اجرایی دولتی و غیر دولتی شهرستان استفاده کرد.

در پایان این مراسم رضا بهرامی به عنوان سرپرست هیات ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا قائمشهر منصوب شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز