امروز رخ داد ؛

بازدید استاندار خراسان جنوبی از فرودگاه بیرجند

۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۱۲:۴۰:۲۳
کد خبر: ۷۸۴۲۱۱
بازدید استاندار خراسان جنوبی از فرودگاه بیرجند
« محمد صادق معتمدیان» استاندار خراسان جنوبی در نخستین بازدید خود از دستگاه های اجرایی استان بعد از انتصابش، به همراه معاونان به صورت سرزده از فرودگاه بیرجند بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از روابط عمومی استانداری در این بازدید که با هدف ارزیابی زیر ساخت های فرودگاهی و هوانوردی استان انجام گرفت، سیستم های ناوبری پیشرفته فرودگاهی مستقر در برج مراقبت، تجهیزات اطفاء حریق و آتش نشانی، سالن های ترانزیت و انتظار و سایر قسمت های فرودگاه در معرض بازدید استاندار و هیات همراه قرار گرفت.

همچنین استاندار خراسان جنوبی از پروژه ساخت پاویون فرودگاه نیز که با زیر بنای هزار و 100 متر مربع با پیشرفت 60 درصدی در انتظار جذب اعتبار لازم برای تکمیل است بازدید کرد و دستورات لازم برای پیگیری تکمیل پروژه را به معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری و مدیر کل فرودگاه های استان داد.

برپایه این گزارش مقرر شد با توجه به زیر ساخت های مطلوب موجود در استان و نیازمندی عمومی در راستای تامین هواپیماهای مناسب، روز های آتی کارگروه تخصصی مربوطه در استانداری تشکیل و برای تسهیل ارتباط گیری و جلب همکاری های شرکت های هواپیمایی برای افزایش کمی و کیفی پروازهای فرودگاه بیرجند با کمک استانداری اقدام شود.

«محمدصادق معتمدیان» در نشست هیات دولت (هفتم آذرماه) به عنوان هفتمین استاندار خراسان جنوبی منصوب شد و 12 آذرماه جاری نیز در نشست شورای اداری استان با حضور معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور معرفی شد.

استان مرزی خراسان جنوبی به مرکزیت بیرجند 11 شهرستان دارد.

 

نظر شما