معرفی سرپرست جدید اداره کل امور مالیاتی آذربایجان غربی

۱۳۹۷/۰۹/۱۵ - ۱۱:۲۱:۴۵
کد خبر: ۷۸۴۵۲۵
معرفی سرپرست جدید اداره کل امور مالیاتی آذربایجان غربی
در مراسمی حسن کوماسی ؛ با حکم رئیس کل امور مالیاتی کشور به عنوان سرپرست اداره کل امور مالیاتی آذربایجان غربی معرفی و از تلاش های یعقوب مزرعه لی در مدت خدمت در سمت مدیرکل تقدیر شد.

به گزارش برنا آذربایجان غربی ، مدیرکل سابق امور مالیاتی آذربایجان غربی در این مراسم که با حضور معاونان ، مدیران و رؤسای ادارات شهرستان ها در محل اداره کل امور مالیاتی استان برگزار شد ضمن تقدیر از همکاران برای تحقق اهداف برنامه ریزی شده در سال های اخیر، گفت: اهداف و ماموریت ها را براساس سیاست های نظام و نظام مالیاتی تبیین و دنبال کرده ایم.

مزرعه لی با بیان اینکه برای رسیدن به موفقیت باید سیستم موفقی را پایه ریزی کرد، به تحقق تمام برنامه ها در سال 96 اشاره و اظهار کرد: در برنامه ریزی عملیاتی جزو 10 استان برتر کشور هستیم.

وی با اعلام اینکه بدون همکاری مجموعه رسیدن به اهداف غیرممکن است افزود: بیش از 28 هزار منبع مالیاتی جدید در سال های اخیر شناسایی شده است.

مزرعه لی حمایت از تولید را از اولویت های کاری اداره کل عنوان و اضافه کرد: بزرگترین سلاح ما برای سر پا ماندن، تولید داخلی است و باید درآمد و تولید ملی جوابگوی نیازهای داخلی باشد.

وی به ضرورت سلامت اداری در دستگاه های اجرایی اشاره و با بیان اینکه اداره کل امور مالیاتی از سالم ترین ادارات استان است گفت: برای تحقق سلامت اداری تنها بعد اداری مؤثر نیست و باید به سازماندهی نیز نظارت شود چرا که زیربنای مدیریت سازماندهی است.

در پایان این مراسم حکم سرپرستی اداره کل امور مالیاتی استان آذربایجان غربی با حفظ سمت معاونت مالیاتی مرکز استان به حسن کوماسی تقدیم شد.

 حسن کوماسی پیش از این معاون مالیات بر ارزش افزوده اداره کل امور مالیاتی استان بود .

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز