آیت‌الله میرعمادی :

جنبش دانشجویی یک جنبش استکبار ستیز است /نماز آثار تربیتی فراوان برای نسل جوان دارد

۱۳۹۷/۰۹/۱۶ - ۱۶:۴۵:۰۵
کد خبر: ۷۸۴۸۳۰
جنبش دانشجویی یک جنبش استکبار ستیز است /نماز آثار تربیتی فراوان برای نسل جوان دارد
نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد گفت: جنبش دانشجویی یک جنبش استکبار ستیز ،عدالت طلب ،وحق طلب است.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛آیت الله سید احمد میرعمادی در خطبه های این هفته نماز جمعه خرم آباد ،اظهار کرد:  65 سال قبل در 16آذر ماه به خاطر شهادت سه دانشجو که به سفر نیکسون معاون رئیس جمهور آمریکا اعتراض داشتند و  به شهادت رسیدند جنبش دانشجویی در ایران شکل گرفت .

 او  جنبش دانشجویی را یک جنبش استکبار ستیز ،عدالت طلب ،وحق طلب عنوان کرد وافزود:  امروز هم نیازمند به جنبش دانشجویی ضد آمریکایی هستیم و جنبش دانشجویی ما باید به سمت مطالبه گری و پاسخ گویی مسئولین برای جلوگیری از خودکامگی  و  ترویج گفتمان انقلابی  وتزریق روحیه انقلابی حرکت کند .

 آیت الله میرعمادی با بیان اینکه دانشجویان باید  به دنبال بصیرت افزایی  و بالا بردن آگاهی جامعه  باشند ،تصریح کرد: جنبش دانشجویی برای زنده بودن وسالم ماندن باید به دنبال مبارزه با فساد و اشرافی گری بوده  ودر برابر استکبار و استبداد و فساد و انحراف و ناحقی ها بایستد.

 او   با اشاره  به بیست و هفتمین اجلاس سراسری نماز ،خاطر نشان کرد: نماز ستون خیمه دین و معیار قبولی اعمال است و آثار تربیتی فراوان برای نسل جوان دارد لذا  باید نماز به گونه ایی ترویج شود تا آثار تربیتی در نسل جوان داشته باشد و مسئولیت خانواده ها، آموزش و پرورش و دانشگاه ها نیز در این زمینه سنگین است.

آیت الله میرعمادی   با اشاره به فضاسازی های آمریکا بر علیه برنامه موشکی ایران ،یادآورشد: فعالیت موشکی ایران ضامن امنیت ما و خار چشم دشمنان ما است  وباعث تعظیم دشمنان در برابر مردم ایران شده است.

امام جمعه خرم آباد همچنین از مسئولین خواست تا در برابر دو سیاست غلط یکی خصمانه وکینه توزی  آمریکا و دیگری سیاست مزورانه اروپایی ها فعالیت دیپلماسی انقلابی داشته باشند.

 

نظر شما