استاندار اردبیل ️در دیدار با نماینده فدراسیون جهانی والیبال:

تمام امکانات برگزاری لیگ ملت های جهان را فراهم می کنیم

۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۱۴:۲۱:۴۷
کد خبر: ۷۸۴۹۷۷
تمام امکانات برگزاری لیگ ملت های جهان را فراهم می کنیم
استاندار اردبیل بر فراهم کردن تمام امکانات میزبانی شایسته استان در لیگ والیبال ملتهای جهان تاکید کرد.

به گزارش برنا، اکبر بهنامجو استاندار اردبیل امروز با کریستین واسمر نماینده فدراسیون جهانی والیبال و سعید درخشنده مسوول رقابتهای بین المللی والیبال ایران دیدار کرد.

در این دیدار که در محل اتاق بازرگانی استان اردبیل برگزار شد، بهرام آقاخانی مدیرکل ورزش و جوانان استان و نادر فلاحی رئیس هیات والیبال استان نیز حضور داشتند، بهنامجو با اشاره به سابقه درخشان اردبیل در میزبانی های قبلی والیبال امیدهای آسیا و انتخابی بزرگسالان جهان در سال 1396 گفت: برگزاری رقابتهای بین المللی از جمله والیبال باعث پیوند ملتهای جهان می شود و ما در استان اردبیل از این موضوع کاملا استقبال می کنیم.
بهنامجو گفت: تمام مسوولان استانی با نهایت توان برای میزبانی شایسته والیبال لیگ ملتهای جهان تلاش خواهند کرد و تمام امکانات مورد نظر فدراسیون جهانی را برای این مهم فراهم خواهیم کرد.
استاندار اردبیل با اشاره به ملیت آلمانی نماینده فدراسیون جهانی والیبال گفت: در آلمان و برخی دیگر از کشورهای اروپایی که ارتفاعاتی چون کوههای آلپ را دارند، ورزش های زمستانی باعث رونق گردشگری و طبیعتا رونق اقتصادی می شود. ما هم در اردبیل طبیعت منحصر به فردی داریم و در عین داشتن ارتفاعات و زمستان های سرد و عمدتا پربرف، از آبهای گرم در مناطق مختلف استان نیز بهره مند هستیم و باید سعی کنیم تا با استفاده بهینه از این نعمت های خدادادی ورزش های زمستانی را در این منطقه رونق دهیم.
نظر شما