معاون سیاسی و امنیتی استاندار کردستان:

آموزش در حوزه فضای مجازی نیازمند سیاست گذاری درستی است

۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۱۴:۲۲:۱۸
کد خبر: ۷۸۵۰۸۹
آموزش در حوزه فضای مجازی نیازمند سیاست گذاری درستی است
معاون سیاسی و امنیتی استاندار کردستان گفت: اگر آموزش و سیاست گذاری در حوزه فضای مجازی درست هدایت نشود مشکلات در آینده بیش از پیش خواهد شد.

به گزارش خبرنگار برنا، حسین خوش اقبال ظهر امروز در پنجمین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان که در استانداری کردستان برگزار شد، گفت: بسیاری سایت ها و کانال های حوزه فضای مجازی باعث نگرانی خانواده ها در تولید محتوا و تولید اخباری شده که حتی خدمات نظام را مورد هدف قرار داده است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کردستان عنوان کرد: بررسی وضعیت این سایت ها و کانال های حوزه فضای مجازی در شورای تامین استان نیز مطرح خواهد شد و پلیس فتا نیز می بایست در این حوزه ورود پیدا کند.

وی افزود: اگر کارشناسی های علمی و عملی در مباحث مختلف انجام نشود نمی توان مشکلات را بررسی و راهکار خوبی ارائه داد و می طلبد که اعضا ستاد با تحقیق و پژوهش در جلسات حاضر شوند.

خوش اقبال گفت: پلیس فتا، آموزش و پرورش، ورزش و جوانان، شهرداری و فرمانداری سنندج می بایست جلسات تخصصی را با صدا و سیما برگزار کنند و مواردی را در خصوص تولید محتوا به صورت تخصصی بررسی کنند.

وی در مورد خانواده ها نیز ابراز نگرانی کرد و گفت: جدا از خانواده ها بعضی از مسئولان نیز باید آموزش لازم در حوزه فضای مجازی را کسب کنند.

خوش اقبال اظهار داشت: فضای مجازی گستردگی زیادی دارد و اوضاع جامعه در این باره نگران کننده است و باید واقعیت ها را دید و پذیرفت.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کردستان عنوان کرد: آمار و ارقام بدست آمده بی تفاوتی خانواده ها را نسبت به جوانان نشان می دهد و عدم نظارت آنان بر فرزندان باعث بوجود آمدن و افزایش آمار خود کشی، مشکلات اخلاقی و ناهنجاری های اجتماعی شده است.

وی افزود: اگر آموزش و سیاست گذاری در حوزه فضای مجازی درست هدایت نشود مشکلات در آینده بیش از پیش شده و والدین باید در راستای سلامت خانواده و فرزندان واکنش نشان دهند.

خوش اقبال به بحث آموزش تاکید بسیاری کرد و گفت: بسیاری از مخاطبان در آموزش و پرورش حضور دارند و باید از ظرفیت این دستگاه در راستای آگاهی سازی استفاده کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز