مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه:

اجلاس روسای فدراسیون‌های ورزشی به میزبانی کرمانشاه برگزار خواهد شد

۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۱۲:۱۰:۵۳
کد خبر: ۷۸۵۱۰۸
اجلاس روسای فدراسیون‌های ورزشی به میزبانی کرمانشاه برگزار خواهد شد
معرفی توانمندهای ورزش کرمانشاه و تقویت زیرساخت‌های هیأت‌های ورزشی استان کرمانشاه از اهداف برگزاری این اجلاس است.

به گزارش خبرگزاری برنا؛صابر رحیمی مدیرکل ورزش وجوانان استان کرمانشاه گفت: نشست روسای فدراسیون‌های ورزشی، اسفند امسال در کرمانشاه تشکیل خواهد شد.

او به نشست هفته اخیر مجمع نمایندگان و مسئولان ورزش استان کرمانشاه با وزیر ورزش و جوانان اشاره کرد و افزود: در این نشست بحث برگزاری اجلاس روسای فدراسیون‌های کشور را در کرمانشاه مطرح کردیم که با استقبال وزیر ورزش و جوانان روبرو شد.

مدیرکل ورزش وجوانان استان کرمانشاه با بیان اینکه طبق هماهنگی انجام شده این اجلاس اسفند سال‌جاری برگزار می‌شود، گفت: در تلاش هستیم تا با برنامه‌ریزی بتوانیم این اجلاس را در یکی از شهرستان‌های مناطق زلزله‌زده برگزار کنیم.

رحیمی ادامه داد: معرفی توانمندهای ورزش کرمانشاه و تقویت زیرساخت‌های هیأت‌های ورزشی استان کرمانشاه از اهداف برگزاری این اجلاس است.

او افزود: در این نشست همچنین وزیر ورزش و جوانان قول داد در هر شهرستان استان کرمانشاه یک زمین چمن با اعتبار 450 میلیون تومان برای هر زمین احداث شود.

مدیرکل ورزش وجوانان استان کرمانشاه گفت: وزرات ورزش و جوانان 15 میلیارد تومان برای تکمیل پروژه سالن شش هزار نفری دهکده المپیک کرمانشاه اختصاص دهد و مابقی اعتبار لازم هم از سوی استان کرمانشاه تامین شود.

رحیمی ادامه داد: افزایش اعتبارات عمرانی ورزش کرمانشاه، حل مشکل جذب و استخدام قهرمانان ورزشی و کمک به تجهیز سالن‌های ورزشی استان کرملنشاه از دیگر دستاوردهای این نشست برای ورزش کرمانشاه بود.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز