در آیین گرامیداشت روز دانشجو:

تجلیل از دانشجویان در دانشگاه فرهنگ و هنر کرمانشاه

۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۱۲:۵۴:۴۴
کد خبر: ۷۸۵۱۴۴
تجلیل از دانشجویان در دانشگاه فرهنگ و هنر کرمانشاه
از دانشجویان و انجمن‌های علمی دانشجویی برگزیده دانشگاه علمی کاربردی کرمانشاه تقدیر شد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛در آیین گرامیداشت روز دانشجو که  در مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی برگزار شد، از دانشجویان و انجمنهای علمی دانشجویی برگزیده دانشگاه علمی کاربردی استان کرمانشاه که در ششمین جشنواره درون دانشگاهی حرکت آفتخار آفریدند تقدیر شد.

photo_۲۰۱۸-۱۲-۰۵_۱۹-۲۷-۳۹

بر اساس این گزارش: در این مراسم دکتر غفاری معاون اجرایی دانشگاه علمی کاربردی کرمانشاه، ضمن گرامیداشت روز دانشجو از برگزیدگان انجمن‌های علمی دانشجویی دانشگاه علمی کاربردی استان قدردانی کرد و گفت: شما افتخار بزرگی را برای دانشگاه علمی کاربردی استان بدست آوردید، اما آن چیزی که مایه خرسندی ماست فعال شدن هسته انجمن‌های علمی دانشجویی است.

 او افزود: دانشگاه علمی کاربردی کرمانشاه موفقیت‌هایی را طی سالیان گذشته در حوزه‌های مختلف کسب کرده که این موفقیت‌ها مدیون تلاش‌های دانشجویان، مدرسان و کارکنان این دانشگاه است.

معاون اجرایی دانشگاه علمی کاربردی کرمانشاه گفت: افق دانشگاه علمی کاربردی در سطح ملی و در اسناد بالا دستی به خوبی تبیین شده است و دانشگاه جامع علمی کاربردی باید پرچم آموزش‌های عالی مهارتی را بدست گرفته و افتخار آفرینی کند.

غفاری ادامه داد: میزان اثرگذاری تشکل‌های دانشجویی در گسترش علمی اخلاق حرفه‌ای و شکل‌گیری شخصیت‌های دانشجویان باید به صورت علمی بررسی شود تا بهتر بتوانیم این تشکل‌ها را تقویت و حمایت نماییم.

او  به سند چشم انداز 1404 جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و افزود: از مهم‌ترین نکات افق 20 ساله این سند، کسب جایگاه اول علم و فناوری در بین کشورهای منطقه است که این هدف با سیاست‌گذاری‌های صحیح، جهاد علمی و فراهم ساختن بستر تعامل بین دانشجویان، اساتید و پژوهشگران تحقق می‌یابد.

معاون اجرایی دانشگاه علمی کاربردی کرمانشاه گفت: جهت نیل به این اهداف دانشگاه به عنوان رکن تولید دانش و معرفت، نقش اساسی را ایفا می‌کند.

دکتر غفاری ادامه داد: در چنین محیط علمی، انجمن‌های علمی به عنوان یک نهاد خود جوش، پویا و با نشاط شکل گرفته و می‌توانند در راستای اهداف و پیشبرد برنامه‌های دانشگاه اثرگذار باشند.

او افزود: در تمام دنیا انجمن‌های علمی را به‌عنوان کانون اثرگذاری می‌شناسند و معتقدند که برای تولید و گسترش علم و طرح پرسش و پاسخ‌هایی که منجر به تولید علم می‌شود، ارتباطات و تعامل ضروری است.

معاون اجرایی دانشگاه علمی کاربردی کرمانشاه گفت: توسعه و پیشرفت مشارکت همگان را می‌طلبد، انجمن‌های علمی باید کار جمعی را ترویج کنند و در این زمینه باید فرهنگ ‌سازی میان دانشگاهیان صورت پذیرد.

 صادق بروجردی از اساتید دانشگاه، دیگر سخنران این مراسم بود که در مورد اعتلای فرهنگ غنی ایرانی و شان ومنزلت دانشجو، مطالبی را ارائه نمود.

همچنین در این مراسم از انجمن علمی دانشجویی عمران مرکز آموزش علمی کاربردی جهاد دانشگاهی کرمانشاه، انجمن علمی دانشجویی طراحان میراث بیستون مرکز آموزش علمی کاربردی میراث بیستون، انجمن علمی دانشجویی گریم مرکز علمی کاربردی فرهنگ و هنر و آقای بابک نیری برگزیده بخش کتاب تحت عنوان تالیفات، در ششمین جشنواره حرکت دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور تقدیر بعمل آمد.

اجرای صندلی داغ با حضور آقای عرفان امیری از مدرسان دانشگاه، صندلی داغ دانشجویی و اجرای برنامه‌های شاد و متنوع دیگر در آیین گرامیداشت روز دانشجو در مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی کرمانشاه در جریان بود.

گفتنی است کهدر بخش پایانی آیین گرامیداشت روز دانشجو در مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی کرمانشاه از دانشجویان نمونه این مرکز آموزشی در رشته‌های مختلف تحصیلی تجلیل شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز