رئیس پلیس راهور اردبیل؛

افزایش ۷ درصدی اعمال قانون خوردو‌های متخلف در اردبیل

۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۱۴:۰۰:۴۰
کد خبر: ۷۸۵۱۹۹
افزایش ۷ درصدی اعمال قانون خوردو‌های متخلف در اردبیل
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اردبیل از افزایش ۷ درصدی اعمال قانون خوردو‌های متخلف در استان اردبیل خبر داد.

به گزارش برنا، سرهنگ رحیم آقا محمدیان، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اردبیل افزود: در سالجاری اعمال قانون خودروهای متخلف در سرتاسر استان توسط پلیس راه و راهور نسبت به سال گذشته افزایش 7 درصدی داشته است.

وی اضافه کرد: خودروهای مکانیزه دوربین دار استان اردبیل تعداد 8 هزار 628 تخلف رانندگی را ثبت و با ارسال پیامک به شهروندان اطلاع داده و همینطور دوربین های ثابت نظارت تصویری نیروی انتظامی استان با پرداخت به اعمال قانون تعداد 25 هزار تخلف را ثبت و اعمال نموده است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اردبیل به اعمال قانون خودروهای متخلف توسط پلیس نامحسوس راهنمایی و رانندگی تصریح کرد: 303 دستگاه خودروی متخلف به پارکینگ منتقل، 510 دستگاه خودرو که سرعت غیر مجاز داشتند، 500 خودرو با حرکات غیر متعارف و نمایشی و 545 خودرو که آلودگی صوتی ایجاد می کردند توسط پلیس نامحسوس اعمال قانون شدند.

سرهنگ آقا محمدیان با اشاره به آمار تصادفات در 8 ماهه سالجاری گفت: نسبت به سال پیش 22 درصد فوتی درون شهری کاهش و از این میزان تصادفات 56 درصد فوتی ها عابرین پیاده بوده و 57 درصد مجروهان در تصادفات عابران پیاده هستند.

وی با بیان آمار و فعالیت های خدماتی راهنمایی و رانندگی استان تصریح کرد: در 8 ماهه سالجاری تعداد 3 هزار و 867 دستگاه خودرود توسط واحد شماره گذاری پلاک صادر شده که با توجه به شرایط اقتصادی نسبت به سال گذشته این آمار 8 درصد کاهش داشته است.

 رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اردبیل ادامه داد: شماره گذاری خوردوهای وارداتی نسبت به سال گذشته  52 درصد کاهش و در بحث ادوات کشاورزی نسبت به 8 ماه سال گذشته 792 درصد افزایش داشته است و همچنین در مراکز اسقاط خودرو شاهد کاهش 80 درصدی اسقاط خودرو بودیم.

 آقامحمدیان افزود: با تجهیز دوربین های کنترل ترافیکی و ثبت تخلفات در جاده های استان و درون شهری در اردبیل بسیاری از مشکلات حل و فصل و بی نظمی های ترافیکی کاهش خواهد یافت.

وی ادامه داد: ما به جد پیگیر تجهیز دوربین های الکترونیکی هستیم تا درصد تخلفات در استان پایین بیاید و پس از پستر سازی این طرح در سطح شهر اردبیل به دنبال این هستیم تا محدوده طرح ترافیک و طرح زوج و فرد  اجرایی شود

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز