زمستان ساکت اردبیل نیازمند هیجان و تحرک است

فرماندار اردبیل: نشاط ورزشی در توسعه اجتماعی نقش مهمی دارد

۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۱۴:۰۵:۴۸
کد خبر: ۷۸۵۲۰۶
فرماندار اردبیل: نشاط ورزشی در توسعه اجتماعی نقش مهمی دارد
فرماندار اردبیل گفت: نقش نشاط در توسعه اجتماعی غیرقابل کتمان بوده و زمستان ساکت اردبیل بیش از هر مقطع دیگری نیازمند زنده شدن روحیه امید و انگیزه در بین مردم است.

به گزارش برنا،جواد زنجانی در جلسه شورای عالی ورزش استان اردبیل تصریح کرد: تحقق اهداف زمستان بیدار با توجه بیشتر به نشاط‌ افزایی نوجوانان و جوانان در محیط‌های ورزشی و آموزشی محقق خواهد شد و در این راستا نیازمند آن خواهیم بود تا بارقه‌های امید را در دل اقشار مختلف مردم زنده کنیم.

وی افزود:برای میزبانی مطلوب اردبیل از مسابقات کشتی فرنگی باشگاه‌های جهان، می‌توان با برنامه‌ریزی مناسب برنامه‌های مختلفی را برای تیم‌های حاضر و ورزش دوستان در سرعین، بقعه شیخ‌صفی و مجتمع فرهنگی تفریحی شورابیل درنظر گرفت.
فرماندار اردبیل ادامه داد: امیدواریم با توانمند شدن تمامی واحدهای تولیدی و اقتصادی زمینه حضور مقتدرانه و مناسب تیم‌های ورزشی اردبیل در رویدادهای مختلف فراهم شده و در این خصوص به موفقیت‌های شایانی دست یافت.
زنجانی بر ضرورت بهره‌گیری مناسب از ظرفیت سمن‌ها در برگزاری تمامی رویدادها و جشنواره‌های فرهنگی، ورزشی و اجتماعی تاکید کرد و یادآور شد: تعامل و انسجام مناسب مجموعه‌های دولتی با بخش خصوصی و سازمان‌های مردم نهاد زمینه‌ساز برگزاری مورد انتظار رویدادهای مختلف خواهد شد.
وی افزود: تنظیف محل تردد تیم‌های حاضر در مسابقات کشتی باشگاه های جهان از فرودگاه تا محل برگزاری رقابت‌ها ضروری بوده و با هماهنگی دستگاه‌ها باید تمامی جزئیات مربوط به برگزاری چنین رویداد مهمی به صورت دقیق و موشکافانه بررسی شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز