نایب رئیس شورای اسلامی شهر مشهد:

دود توقف بی.آر.تی به چشم همه مردم می‌رود

۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۱۵:۰۷:۵۶
کد خبر: ۷۸۵۲۴۶
دود توقف بی.آر.تی به چشم همه مردم می‌رود
نایب رئیس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: امروز توسعه خط بی.آر.تی به هر دلیل متوقف‌شده که دود آن به چشم همه می‌رود زیرا اگر برای ترافیک شهر چاره‌اندیشی نکنیم، آلودگی هوا و ترافیک برای مردم مشکلات جدی ایجاد می‌کند.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، حمیدرضا موحدی زاده در ارتباط با توسعه خطوط بی.آر.تی در مشهد اظهار کرد: خطوط بی.آر.تی مشهد مصوبه شورای عالی ترافیک کشور را دارد و باید اجرا شود از طرفی ازلحاظ قیمتی قابل قیاس با احداث خطوط قطار شهری نیست اما می‌تواند مسافر زیادی را جابه‌جا کند.

وی افزود: با شرایط فعلی و افزایش نرخ ارز هر کیلومتر قطار شهری حدود 500 میلیارد تومان هزینه دارد و این در حالی است که کل عوارض دریافتی شهرداری در طی یک سال 350 میلیارد تومان است و احداث یک کیلومتر بی.آر.تی 1.5 میلیارد تومان هزینه دارد.

موحدی‌زاده بیان کرد: البته خطوط بی.آر.تی ممکن است چون عرض معابر ما استاندارد نیست، برای کسبه مشکلاتی ایجاد کند و ما نیز نمی‌خواهیم به منافع مردم عادی ضربه‌ای وارد شود.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر مشهد تصریح کرد: امروز این طرح به هر دلیل متوقف‌شده که دود آن به چشم همه می‌رود زیرا اگر برای ترافیک شهر چاره‌اندیشی نکنیم، آلودگی هوا و ترافیک برای مردم مشکلات جدی ایجاد می‌کند و درمجموع معتقدیم در گسترش خطوط بی.آر.تی باید مردم را با آگاهی سازی قانع کنیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز