با حضور مسئولان شهرستان اردبیل;

برگزاری جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان اردبیل

۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۰۷:۱۶:۰۰
کد خبر: ۷۸۵۳۷۲
برگزاری جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان اردبیل
جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان اردبیل در سالن جلسات شهید باکری فرمانداری برگزار شد.

به گزارش برنا، جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان اردبیل با حضور افلاکی معاون سیاسی فرماندار اردبیل، پیله ور رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اردبیل، محرمی و قره گوزی کارشناسان امور جوانان اداره ورزش و جوانان و روسای دستگاه های اجرایی عضو ستاد در سالن جلسات شهید باکری فرمانداری اردبیل برگزار شد.

در این جلسه معاون سیاسی فرماندار اردبیل با اشاره به اینکه باید جلسات ستاد ساماندهی امور جوانان بطور مرتب برگزار شود افزود : اعضا این ستاد باید مستمر در این جلسات حضور پیدا کرده و با ارایه راهکارهای موثر در جهت رفع مشکلات در حوزه جوانان بپردازند تا روز به روز شاهد کاهش مشکلات جوانان در جامعه باشیم.
افلاکی افزود : فضای مجازی شمشیری دو لبه است که می تواند در اقدامی دو سویه، مفید و مخرب باشد. دستگاه های ذیربط فضای مجازی باید با تدوین برنامه های آموزشی جهت فرهنگ سازی استفاده از فضای مجازی پیش قدم شوند.
وی افزود : در کنار ایجاد فضای اشتغال باید ایجاد فضای شاد برای جوانان یکی از اولویت ها باشد چرا که جوان در صورتی که اوغات فراغت خود را به خوبی بگذراند دارای روحیه تلاش و کوشش می شوند.
همچنین در ادامه رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اردبیل با اشاره به اینکه فضای مجازی می تواند هم یک تهدید باشد و هم، فرصت افزود : فضای مجازی می تواند هم آسیب برساند و هم فرصت باشد که باید با ایجاد کارگاه ها و برنامه های متعدد به جوانان چگونگی تبدیل فضای مجازی به فرصت را آموزش دهیم.
پیله ور افزود : اگر جوانان ما یاد بگیرند که از فضای مجازی درست و به دید فرصت به آن نگاه کنند می توانند به پیشرفت و موفقیت برسند در غیر این صورت استفاده نامطلوب از آن باعث شکست و نابودی خواهد شد.
وی خاطر نشان کرد : نسل جوان و نوجوان باید از استفاده صحیح، ظرفیت های فضای مجازی چالش و خطرات این فضا بیش از پیش آشنا شوند.
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اردبیل اصلی ترین مشکل جوانان در حال حاضر اشتغال دانست و افزود : برای جوانان باید فضای اشتغال باز باشد چرا که جوانان از استعدادهای بالقوه ایی برخوردار هستند که در صورت استفاده از استعدادها و توانایی این جوانان روز به روز شاهد پیشرفت درتمامی زمینه ها خواهیم بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز