حضور ۶ تیم خارجی و ۲ تیم داخلی در این رقابتها قطعی شده است

آقاخانی: تماشای رقابتهای کشتی فرنگی جام باشگاههای جهان در اردبیل رایگان است

۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۰۷:۳۰:۰۰
کد خبر: ۷۸۵۳۷۴
حضور 6 تیم داخلی و 2 تیم داخلی در رقابتهای کشتی فرنگی جام باشگاههای جهان قطعی شده و شاید در روزهای آینده از سوی فدراسیون کشتی تعداد تیم ها افزایش یابد.

به گزارش برنا،بهرام آقاخانی مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل صبح امروز در جلسه شورای عالی ورزش استان با بیان این مطلب گفت: پنجمین دوره رقابت‌های کشتی فرنگی جام باشگاه‌های جهان آخر آذرماه جاری به میزبانی مجموعه ورزشی شش هزار نفری حسین رضازاده اردبیل برگزار خواهد شد.

وی اضافه کرد: برای حضور در جام باشگاه‌های کشتی فرنگی جهان شش تیم خارجی از ارمنستان، گرجستان، ترکیه، اوکراین، بلغارستان وصربستان اعلام آمادگی کردند و دو تیم از کشورمان(بیمه رازی اردبیل و سینا صنعت ایذه) هم حضورشان قطعی شده است. البته احتمال دارد که از سوی فدراسیون کشتی دو تیم داخلی دیگر به این رقابتها اضافه شوند.
مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل از عدم بلیط فروشی در مسابقات کشتی فرنگی باشگاه‌های جهان خبر داد و گفت: تماشای این رقابتها رایگان خواهد بود و سفیران کشورهای حاضر در این رقابت‌ها به اردبیل دعوت می‌شوند.
آقاخانی افزود: با توجه به حضور پرشور تماشاگران اردبیلی در رقابت‌های ملی چنانچه بتوانیم از این فرصت به بهترین شکل ممکن استفاده کنیم، علاوه بر موفقیت نمایندگان کشورمان می‌توانیم بار دیگر ورزش دوستی و میهمان‌نوازی اردبیلی‌ها را به جهانیان نشان دهیم.
وی تاریخ برگزاری رقابتها را ۲۹ و ۳۰ آذرماه سال جاری اعلام کرده و یادآور شد: به دلیل فرصت کوتاه باقیمانده تا آغاز جام باشگاه‌های جهان انجام تبلیغات میدانی و محیطی مناسب توسط شهرداری اردبیل ضرورت ویژه‌ای خواهد داشت.

مدیرکل ورزش و جوانان استان ادامه داد: هم‌افزایی و تعامل تمامی دستگاه‌های اجرایی و هماهنگی مناسب در اجرای این رقابت مهم بین‌المللی که ویترین معرفی استان نیز خواهد بود ضروری بوده و شایسته است تا در سریعترین بازه زمانی نمایندگان دستگاه‌ها معرفی شوند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز