سند توسعه زنان و خانواده تا پایان آذرماه نهایی می شود

۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۱۵:۱۵:۵۷
کد خبر: ۷۸۵۷۵۱
سند توسعه زنان و خانواده تا پایان آذرماه نهایی می شود
مدیر کل امور زنان و خانواده استاندار آذربایجان‌غربی با بیان اینکه سند توسعه زنان و خانواده استان نهایی می شود ، گفت: این سند برای اولین بار همزمان با سراسر کشوربا هدف گامی به سمت توسعه متوازن در کشور با مدیریت مقام عالی استان و همکاری فرمانداران و دستگاههای اجرایی استان و با مشارکت جامعه مدنی،متخصصان و دانشگاهیان و نظارت اداره کل زنان و خانواده تهیه و تدوین شده است.

به گزارش برنا آذربایجان غربی ، شهلا تاجفر امروز در جمع کارشناسان و مشاوران بانوان فرمانداریها گفت : در سند مذکور  مشاورین و مجریان طرح پس از شناسایی وضعیت موجود و ارزیابی و مقایسه آن با میانگین کشوری، با اولویت  بندی مسایل و مشکلات نسبت به تجزیه و تحلیل آنها پرداخته و با هدف بهبود وضعیت زنان و خانواده در یک برنامه ریزی عملیاتی و مکان محور سند فوق را تهیه و تنظیم نمودند.

مدیر کل امور زنان و خانواده استانداری افزود : سند ارتقای وضعیت زنان یک طرح ملی است که با هدف شناسایی وضع موجود زنان و خانواده استان ، شناسایی مشکلات و فرصت های مهم استان و شناسایی تدوین راهکارهای صریح و متناسب با شرایط استان جهت ارتقای وضعیت زنان و خانواده استان می باشد که پیش نویس این سند توسط اساتید برجسته استان با همکاری کارشناسان بانوان فرمانداریها تهیه و ارسال شده است .

وی در بخش دیگری از سخنان خود به نقل از معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری از تخصیص ردیف اعتباری ویژه به حوزه زنان و خانواده در سال 98 خبر داد و اظهار داشت:کار در این حوزه صرفا زنانه نبوده ،بلکه هدف اصلی تقویت و تحکیم بنیان خانواده می باشد.

مدیر کل امور زنان و خانواده در پایان این نشست از تلاشهای مشاورین و کارشناسان بانوان فرمانداریها در کسب رتبه برتری در تحقق اهداف عملکردی در حوزه زنان و خانواده در سطح کشور تقدیر و تشکر کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز