در پایان نیم فصل لیگ دسته دوم فوتبال کشور؛

مقاومت تهران و آوالان کامیاران به تساوی رضایت دادند

۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۱۰:۲۶:۱۳
کد خبر: ۷۸۵۸۳۶
مقاومت تهران و آوالان کامیاران به تساوی رضایت دادند
تیم آوالان کامیارن در پایان نیم فصل رقابت های فوتبال لیگ دسته دوم باشگاه هاق کشور مقابل مقاومت تهران به تساوی رسید.

به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان؛ رقابت های فوتبال لیگ دسته دوم باشگاه های کشور در روز یکشنبه ۱۸ آذرماه با انجام بازی های هفته دوازدهم در شهرهای مختلف پیگیری شد .

براساس این گزارش؛ آوالان کامیاران در این هفته میهمان تیم مقاومت تهران بود که در دقایق پایانی تیم میزبان بازی را به تساوی کشاند.

نماینده کردستان در نیمه اول با تک گل کیوان مارابی پیروز میدان شد و در نیمه دوم این تهرانی ها بودند که بازی را به تساوی کشاندند اما آوالان کامیاران تسلیم نشد و در دقیقه ۶۱ هانی نژاد تمیمی برای بار دوم دروازه مقاومت تهران را باز کرد اما این پایان بازی نبود و در دقایق اضافه تیم میزبان برای بار دوم بازی را به تساوی کشاند.

آوالان کامیاران هم اکنون با ۲۱ امتیاز در رده پنجم لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور قرار گرفته است.

علی رحمت آبادی، رضا صابری، امین احسان‌بخش، محمدجواد صادقی، افشین سلطانی مقدم، علی خورشیدی، علی پورگلستان، سعید رفعتی، مهدی جلال الدینی، امیرعلی عسکریان، احمد محمدیان پور، محمدامین کاویانی، فرزاد درویش زاده، حسین رزمپوش، حمیدرضا جلالی، علی وزیری پناه، کیهان میرزاده، مهدی دستیار حقیقی، عماد خالقی و علی رجبی در ترکیب تیم آوالان کامیاران قرار دارند.

مسعود مرادی سرپرست، حمید امامی سرمربی و فریدون فاتحی، حسام کمانگر، شهریار مراد بیگی و لقمان رحمانی به عنوان مربی نماینده کردستان را در این دوره از رقابت ها هدایت و همراهی می کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز