رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان:

مدیریت بهینه مصرف آب در بخش کشاورزی محور اصلی نمایشگاه است /حضور ۱۳ استان در۵۲ غرفه

۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۱۲:۰۷:۴۰
کد خبر: ۷۸۶۰۲۱
مدیریت بهینه مصرف آب در بخش کشاورزی محور اصلی نمایشگاه است /حضور ۱۳ استان در۵۲ غرفه
عبدالرضا بازدار گفت: محور اصلی نمایشگاه تخصصی صنایع و ماشین‌آلات کشاورزی مدیریت بهینه مصرف آب در بخش کشاورزی است.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛بازدار امروز در جمع خبرنگاران  با اشاره به افتتاح ششمین نمایشگاه تخصصی صنایع و ماشین‌آلات کشاورزی در استان ،اظهار کرد: این نمایشگاه با هدف فراهم آوردن بسترهای مناسب برای حضور شرکت‌ها، موسسات و نهادهای تولیدکننده دانش، فناوری و نوآوری در بخش کشاورزی برپا شده است.

او ایجاد تعامل و همکاری میان بخش‌های دولتی، تعاونی و خصوصی و ایجاد فضای تعامل و همفکری میان مدیران و کارشناسان با تولیدکنندگان ادوات، تجهیزات، نهاده‌ها و... در بخش کشاورزی را از جمله رویکردهای این نمایشگاه عنوان کرد و افزود: همچنین فضایی برای آشناساختن مدیران، کارشناسان و بهره‌برداران با آخرین تغییرات علمی و تکنولوژی در بخش کشاورزی به وجود آمده است.

بازدار تصریح کرد: همچنین این نمایشگاه سبب آشناساختن تولیدکنندگان ادوات، تجهیزات، نهاده‌ها و... با فضای فرهنگی، اقلیمی، اقتصادی و اجتماعی استان و فعالیت‌های انجام گرفته خواهد شد.

او یادآورشد: برای حضور شرکت‌ها، موسسات و تولیدکنندگان مختلف در نمایشگاه مذاکرات جدی و مستمری به عمل آمده است تا بتوان فضایی را برای ارائه خدمات فنی، مشاوره علمی ترویجی و اجرایی و پشتیبانی توسط محققین، متخصصین، کارشناسان و مروجین به بازدیدکنندگان فراهم آورد.

بازدار خاطر نشان کرد:  در این نمایشگاه نشریات، اپلیکیشن‌ها و فیلم‌های آموزشی، ترویجی به بهره‌برداران ارائه می‌شود.

او گفت: در این نمایشگاه ۵۲ غرفه با حضور شرکت‌ها و موسساتی از داخل استان و ۱۳ استان مانند اصفهان، آذربایجان شرقی و... شرکت دارند.

بازدار محور اصلی نمایشگاه سال جاری را مدیریت بهینه مصرف آب در بخش کشاورزی عنوان کرد که در این راستا هفت شرکت معتبر حضور دارندو یادآورشد: همچنین ارائه دستاوردهای علمی و نوآوری‌هایی از نهاده‌ها و تجهیزات دام، طیور، آبزیان، شیلات، تغذیه گیاهی، خاکورزی حفاظتی، دامپزشکی، تعاون روستایی و... از دیگر محورهای برگزاری نمایشگاه است.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز