طی هفته جاری ؛

مسابقات طناب کشی قهرمانی لرستان در بروجرد برگزار می شود

۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۱۲:۳۲:۳۰
کد خبر: ۷۸۶۰۵۳
مسابقات طناب کشی قهرمانی لرستان در بروجرد برگزار می شود
دبیر هیات انجمن های ورزشی لرستان از برگزاری رقابت های طناب کشی قهرمانی استان در هفته جاری در بروجرد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛محسن بهاروند در این خصوص به رسانه ها اظهار کرد: این رقابت ها در 2 بخش بانوان و آقایان در شهرستان بروجرد برگزار می شود.

اوافزود: این مسابقات در بخش آقایان در  وزن های 640 _720 کیلوگرم برگزار می شود و هر تیم می تواند با 8 بازیکن اصلی و یک بازیکن ذخیره در این رقابت ها شرکت کند.

 بهاروند تصریح کرد: این رقابت ها جهت انتخاب تیم منتخب استان و با هدف شناسایی بیشتر و بهتر استعدادهای موجود در این رشته در سطح استان برگزار می گردد.

او گفت: تاکنون چند دوره مسابقات استانی طناب کشی جهت اعزام به مسابقات کشوری برگزار شده و مسابقاتی از جمله طناب کشی کارکنان دولت، مسابقات کم توانان و نابینایان و ...جهت عموم نیز در این رشته برگزار شده  است.

نایب رئیس بانوان کمیته طناب کشی استان نیز در این خصوص گفت: این رقابت ها در مورخه 97/9/23 در مجموعه ورزشی ولایت شهرستان بروجرد ، برگزار می شود.

سحر چگنی افزود: تیم برتر این مسابقات بعنوان تیم منتخب استان به رقابت های کشوری ، اعزام می شود.

نایب رئیس بانوان کمیته طناب کشی استان اظهار کرد: این رقابت ها در بخش بانوان در رده سنی بزرگسالان و در وزن های 540 _ 580 کیلوگرم برگزار می شود.

چگنی گفت: بازیکنان حق شرکت در 2 وزن را نخواهند داشت و در صورتی که تعداد شرکت کنندگان در هر وزن ، کمتر از سه تیم باشند، مسابقات آن وزن برگزار نخواهد شد.

او افزود: تیم های متقاضی حضور در مسابقات تا پایان وقت اداری 97/9/21 نسبت به ثبت نام و معرفی اعضای تیم ها، اقدام نمایند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز