دادستان اردبیل :

بیش از ۱۰۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در اردبیل کشف شد

۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۱۳:۴۲:۰۰
کد خبر: ۷۸۶۱۱۳
بیش از ۱۰۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در اردبیل کشف شد
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل گفت: در شش ماهه امسال بیش از یک تن انواع مواد مخدر در استان اردبیل با تلاش دستگاههای امنیتی، اطلاعاتی و قضایی کشف و ضبط شده است.

به گزارش برنا،ناصر عتباتی، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل در ادامه ملاقات های مردمی با حضور در مسجد  سادات اردبیل افزود: سال گذشته نیز بیش از یک تن انواع مواد مخدر در استان اردبیل کشف و ضبط شده بود و دستگاه قضایی برخورد جدی با قاچاقچیان مواد مخدر را دارد.

وی تصریح کرد: یکی از تهدیدات جدی که جامعه ما و جوانان را تهدید می کند و موجب رواج بی بند و باری و بی اخلاقی در جامعه می شود گرایش به اعیتاد و مصرف مواد مخدر است.

دادستان اردبیل با اشاره به آگاهی دشمنان از این مسئله یکی از بر نامه ریزی های اساسی دشمنان را ترویج مصرف  مواد مخدر در بین جوانان ذکر کرد.

عتباتی مواد مخدر را ام الجرایم ذکر کرده و افزود: دشمنان با استفاده از ابزارهای نوین همچون شبکه های ماهواره ای و فضای مجازی سعی می کنند تا روش های و متدهای نوین گرایش به بزهکاری و اعتیاد به مواد مخدر را ترویج کنند و سعی دارند  با این روش هویت فرهنگی، اعتقادات دینی جوانان را نشانه روند.

وی با اشاره به اینکه دستگاه قضایی در کنار نیروهای انتظامی و امنیتی مبارزه جدی با اینگونه جرائم را در اولویت های خود قرار داده است گفت: در این  بین خانواده ها نیز باید در این خصوص هوشیار باشند و نظارت و کنترل بیشتر بر فرزندان و جوانان خود داشته باشند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل در ادامه برخورد با اراذل و اوباش را یکی دیگر از اولویت های دستگاه قضایی استان اردبیل ذکر کرد و گفت: در این خصوص نیز برخورد قاطع با اشرار نامدار اردبیل صورت گرفته و در یک مورد نیز یکی از اشرار نامدار اردبیل را به 10 سال حبس محکوم شده و روانه زندان شده است.

عتباتی با اشاره به اینکه تأمین امنیت و آرامش شهروندان خط قرمز ماست افزود: با کسانی که سعی کنند در امنیت و آرامش مردم و شهروندان اخلال ایجاد نمایند طبق قانون به شدت برخورد می شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز