برگزاری همایش ملی توسعه پایدار استان کرمانشاه

۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۱۴:۰۰:۰۵
کد خبر: ۷۸۶۱۲۲
برگزاری همایش ملی توسعه پایدار استان کرمانشاه
۳۰۰ مقاله به همایش ملی توسعه پایدار در کرمانشاه ارسال شد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ همایش ملی توسعه پایدار استان کرمانشاه با حضور مسئولان، نخبگان و اساتید دانشگاه در دانشگاه رازی برگزار شد.

2944

فرهاد دانش‌نیا دبیرعلمی همایش توسعه پایدار استان کرمانشاه در این همایش گفت: ۳۰۰ مقاله به دبیرخانه این همایش ارسال شده است.

او با بیان اینکه پس از اعلام فراخوان ۳۰۰ مقاله به دبیرخانه همایش ملی توسعه پایدار ارسال شد، اظهار داشت: در این راستا و با داوری ۷۰ استاد برجسته کشوری کار بررسی مقالات صورت گرفت.

دبیرعلمی همایش توسعه پایدار استان کرمانشاه گفت: از میان مقالات ارسال شده به دبیرخانه همایش ۱۵۰ مقاله پذیرفته شد و با داوری‌های صورت گرفته ۲۵ مقاله به عنوان منتخب انتخاب شد.

دانش‌نیا ادامه داد: باید توسعه به عنوان یک اولویت در کشور مورد توجه قرار گیرد چرا که علی‌رغم پیشرفت‌هایی که کشور در زمینه‌های مختلف داشته است، با چالش‌هایی روبه‌رو بوده‌ایم.

او با تاکید بر همه جانبه‌نگری در بحث توسعه گفت: باید در این زمینه همه جنبه‌های کوچک  هم در نظر گرفته شود.

محمدابراهیم الهی‌تبار  معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار کرمانشاه در این همایش گفت: محقق شدن توسعه پایدار باید با عزمی همگانی همراه باشد.

او افزود: کرمانشاه با چالش‌های جدی از جمله جنگ و زلزله روبه‌رو بوده است و این امر موجب شده تا استان آن گونه که باید توسعه نیابد.

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار کرمانشاه گفت: باید فرهیختگان و اساتید رهیافت جدیدی را برای تبدیل کردن تهدیدها به فرصت پیش‌روی مسئولان قرار دهند.

الهی‌تبار ادامه داد: استان کرمانشاه با ظرفیت‌ها فراوانی از جمله عقبه تاریخی درخشان، غنای فرهنگی، منابع غنی معدنی و نیروی انسانی نتوانسته است آن گونه که باید توسعه یابد.

او افزود: با وجود ظرفیت‌های بالای کرمانشاه تا کنون خروجی که منجر به تولید ثروت برای استان باشد،‌نداشته‌ایم.

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار کرمانشاه گفت: توجه به استان کرمانشاه اراده ای ملی می‌طلبد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز