نماینده ولی فقیه در استان مرکزی؛

بصیرت در برابر توطئه های دشمنان رسالت مهم ائمه جمعه است

۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۱۵:۵۳:۱۲
کد خبر: ۷۸۶۱۹۲
بصیرت در برابر توطئه های دشمنان رسالت مهم ائمه جمعه است
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: تیزهوشی، بصیرت و آگاهی در برابر توطئه های دشمنان نظام اسلامی رسالت مهم ائمه جمعه، جامعه روحانیت و حوزه های علمیه است.

به گزارش برنا از اراک ،  آیت الله «قربانعلی دری نجف آبادی» در چهارمین گردهمایی فصلی ائمه جمعه استان مرکزی در محل بیت نماینده ولی فقیه در این استان، افزود: گسترش شبکه های جاسوسی در راستای تخریب اعتقاد جوانان ایران اسلامی در دستور کار دشمنان نظام قرار گرفته و جامعه روحانیت به عنوان سربازان خط مقدم این جبهه باید در راستای خنثی سازی این توطئه های دشمنان نقش آفرینی کنند. 

وی ادامه داد: جامعه روحانیت به خصوص ائمه جمعه باید توطئه ها و دسیسه های دشمنان را به خوبی درک کرده و اقشار مختلف مردم را نیز نسبت به این مهم آگاه کنند. 

امام جمعه اراک اظهار داشت: دشمنان با انواع ترفندها می خواهند بین مردم و روحانیت جدایی بیاندازند، اما پیوند عمیق مردم و جامعه روحانیت ناگسستنی است. 

وی اضافه کرد: بیکاری جوانان، تلاش شبکه های جاسوسی و کاهش زاد و ولد و پیری جمعیت از جمله مهمترین مشکلات روز جامعه است که روحانیت باید در راستای کاهش این آسیب های اجتماعی نقش آفرینی کند. 

آیت الله دری نجف آبادی بیان کرد: روحانیان با اشاعه اخلاق و اعمال شایسته در راهبری و هدایتگری معنوی جامعه نقش محوری دارند که این مهم باید از سوی اساتید حوزه به صورت کاربردی برجسته سازی شود. 

وی گفت: ولایت فقیه اساس نظام جمهوری اسلامی است و جامعه روحانیت باید ضمن صیانت از این جایگاه الهی در تشریح و تبیین ابعاد مختلف آن برای آحاد مردم به خصوص نسل جوان بیش از پیش تلاش کند. 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز