۴۰۰ کیلومتر برف روبی در آذربایجان‌غربی از ابتدای مهر ماه سال جاری تاکنون

۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۱۵:۴۹:۳۷
کد خبر: ۷۸۶۲۰۳
۴۰۰ کیلومتر برف روبی در آذربایجان‌غربی از ابتدای مهر ماه سال جاری تاکنون
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی از 400 کیلومتر برف روبی در استان از ابتدای مهر ماه سال جاری تاکنون خبرداد.

به گزارش برنا آذربایجان غربی، ارسلان شکری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی با اعلام‌ این خبر گفت : از ابتدای مهرماه سال جاری تاکنون بالغ بر 400 کیلومتر عملیات برف روبی در انواع محورهای مواصلاتی استان انجام گرفته است.

شکری ادامه داد : در این مدت 47 دستگاه انواع ماشین آلات راهداری و 97 پرسنل راهداری درگیر عملیات راهداری بودند و بصورت شبانه روزی هنگام بارش برف محورهای مواصلاتی استان را برف روبی و نمک پاشی کردند.

 مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان با اشاره به اینکه از آغاز مهر ماه سال جاری تا کنون حدود 150 ساعت بارش برف در محورهای مواصلاتی استان گزارش شده است گفت : در این مدت بالغ بر 385 تن شن و ماسه برای نمک پاشی محورهای مواصلاتی مصرف گردیده است.

 وی افزود بیشترین محور برف گیر در بازه زمانی یاد شده شهرستان چالدران و محور پایانه مرزی تمرچین بوده است و بعضی ازگردنه ها مانند مائین بلاغ و قوشچی نیز درگیر عملیات برف روبی بوده اند.

 شکری در پایان از مسافرین و رانندگان درخواست کرد از سفرهای غیر ضرور در روزهای برفی خودداری کنند و در صورت ضرورت سفر حتما با استفاده از سامانه 141 از وضعیت راهها اطلاع یابند و تمام تمهیدات ایمنی برای سفرهای زمستانی را در نظر بگیرند

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز