غفرانی: تیراندازی البرز در سالیان اخیر عملکردی موفق و رو به رشد داشته است

۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۱۵:۵۹:۵۴
کد خبر: ۷۸۶۲۰۶
غفرانی: تیراندازی البرز در سالیان اخیر عملکردی موفق و رو به رشد داشته است
مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز در مجمع سالیانه هیئت تیراندازی ، عملکرد این رشته در سالیان اخیر را موفق و رو به رشد ارزیابی کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ امیر غفرانی مدیرکل ورزش و جوانان البرز باحضور در مجمع سالیانه هیئت تیراندازی استان که صبح امروز (19 آذر) در سالن اجتماعات اداره کل برگزار شد، با اشاره به برگزاری نود و سومین مجمع هیئتهای البرز گفت: برگزاری این مجامع باید منجر به این شود که نقاط ضعف و مشکلات هیئت برطرف و نقاط قوت و مثبت تقویت گردد.

وی افزود: با توجه به پتانسیلی که ورزش البرز دارد از رئیس محترم فدراسیون این تقاضا را داریم تا یکدوره مسابقات بین المللی در استان البرز برگزار شود.

غفرانی بر لزوم برنامه ریزی برای آینده هیئت تاکید کرد و گفت: تاکنون هر آنچه د توان داشتیم برای کمک به تیراندازی و تمام هیئتهای ورزشی به کار بسته ایم و قول می دهیم که مِن بعد نیز این حمایت ها پر رنگ تر ادامه داشته باشد.

وی سال 97 را سال هموزش هیئتهای ورزشی دانست و خاطرنشان کرد: توجه به مسئله ای مهم همچون اموزش چه در بخش مربیگری و چه داوری از با اهمیت ترین موضوعاتی است که می بایست هیئت نسبت به آن اهتمام داشته باشد.

مدیرکل ورزش و جوانان البرز تصریح کرد: استفاده از ظرفیت آموزش و پرورش و امکانات ارگانهایی همچون نیروی انتظامی و بسیج می تواند موجبات توسعه تیراندازی استان را بیش از پیش فراهم کند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز