معاون سیاسی و امنیتی استاندار کردستان:

کردستان شرایط خوبی برای سرمایه گذاری دارد

۱۳۹۷/۰۹/۲۰ - ۰۹:۴۵:۵۸
کد خبر: ۷۸۶۳۸۹
کردستان شرایط خوبی برای سرمایه گذاری دارد
معاون سیاسی و امنیتی استاندار کردستان گفت: افرادی ممکن است بخواهند کردستان را نا امن نشان دهند درحالی که این استان پتاتسیل بسیاری خوبی برای سرمایه گذاری دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا، حسین خوش اقبال شامگاه دوشنبه در بازدید از طرح های بخش خصوصی شهر سنندج، گفت: همه دستگاه های اداری موظف هستند که زمینه فعالیت بخش خصوصی را فراهم کنند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کردستان عنوان کرد: مردم استان کردستان نباید به دلیل نبود امکانات به دیگر شهر های کشور مراجعه کنند بلکه باید زمینه توسعه همه جانبه استان فراهم شود.

وی افزود: تنها بخش خصوصی است که می تواند کمبود های دولت در زمینه اشتغال را فراهم کند و باید زمینه فعالیت برای سرمایه گذاران در کردستان فراهم شود.

خوش اقبال گفت: افرادی ممکن است کردستان را نا امن نشان دهند اما در واقع این گونه نبوده و این استان شرایط بسیار خوبی برای سرمایه گذاری دارد اما تسهیل شدن فعالیت در بخش خصوصی لازم و ضروری است.

وی با بیان اینکه هر آنچه که زمینه رشد و توسعه استان را فراهم کند باید حمایت شود، اظهار داشت: دولت توان اشتغال زایی و استخدام در بخش دولتی را حقیقتاً ندارد افراد زیادی را استخدام کند اما بخش خصوصی می تواند به خوبی در این مورد ورود داشته باشد.

گفتنی است، معاون سیاسی و امنیتی استاندار کردستان به همراه مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و معاونان وی از طرح های بخش خصوصی شهر سنندج بازدید کرد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز