عضو هیات مدیره باشگاه آلومینیوم اراک در گفت و گو با برنا؛

علی رغم میل باطنی با استعفای ربیعی موافقت شد

۱۳۹۷/۰۹/۲۰ - ۱۴:۱۲:۰۹
کد خبر: ۷۸۶۴۵۹
علی رغم میل باطنی با استعفای ربیعی موافقت شد
عضو هیات مدیره باشگاه آلومینیوم اراک گفت: علی رغم میل باطنی باشگاه، محمد ربیعی سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک استعفای خود را تقدیم به هیات مدیره کردند و اعضای هیات مدیره به اجبار با استعفای ایشان موافقت کرد.

به گزارش برنا از اراک، سعید اکبرزاده در گفت و گو با برنا در خصوص استعفای محمد ربیعی سرمربی تیم باشگاه آلومینیوم اراک اظهار داشت: علی رغم میل باطنی باشگاه، محمد ربیعی سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک استعفای خود را تقدیم به هیات مدیره کردند در حال که اعضای هیات مدیره باشگاه حمایت کامل را از ایشان داشتند، در این خصوص هیئت مدیره از آقای ربیعی گله مند است چرا که از ابتدای فصل باشگاه همه شرایط را برای ایشان فراهم کرد.

وی افزود: در ابتدای فصل در بین گزینه های موجود آقای ربیعی جزو بهترین گزینه ها برای تصدی این پست بودند چراکه تمام شرایط لازم برای این پست را داشتند.

اکبرزاده ادامه داد: ایشان حتی تا بعد از بازی با تیم بادران هم هیچ گونه حرفی از استعفا نزده بود اما یک باره به دلیل مشکلات خانوادگی و بیماری که داشتند، پزشک ایشان کار در هوای آلوده این شهر را برایشان ممنوع کرده بود و ناچار به استعفا شدند.

عضو هیات مدیره باشگاه آلومینیوم اراک گفت: هیات مدیره در ابتدا با استعفای ایشان مخالف کرده اما با اصرار وی و صحبت در مورد مشکلات خانوادگی و موارد پزشکی به اجبار با استعفای آقای ربیعی موافقت کردیم.

وی تزریق آرامش به مجموعه باشگاه را به عنوان درخواست هیات مدیره از هوادارن باشگاه، اهالی رسانه و همه مردم مطرح کرد و گفت: نظرات خود را برای جانشینی آقای ربیعی اعلام کنند تا ما بتوانیم بهترین گزینه را برای تصدی این پست انتخاب کنیم.

اکبرزاده در پاسخ به این سوال که از مهدی پاشازده به عنوان یکی از گزینه های سرمربی گری تیم فوتبال آلومینیوم نام برده میشود، عنوان کرد: چون ما هنور در شک استعفای آقای ربیعی هستیم و دیشب این استعفا به دست ما رسید هنوز جلسه ای درمورد این موضوع نداشته ایم اما با توجه به سبقه خوب آقای پاشازده در اراک حتما ایشان یکی از گزینه های هیات مدیره می باشد.

خبرنگار انوشیروان زنگنه

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز