نایب رئیس اتاق بازرگانی ایران:

توسعه لرستان در کوتاه‌مدت به وجود نخواهد آمد / اهمیت تشکیل شرکت سرمایه‌گذاری فراگیر در استان

۱۳۹۷/۰۹/۲۰ - ۱۲:۱۳:۵۹
کد خبر: ۷۸۶۵۲۳
توسعه لرستان در کوتاه‌مدت به وجود نخواهد آمد / اهمیت تشکیل شرکت سرمایه‌گذاری فراگیر در استان
"حسین سلاحورزی" بر لزوم اهمیت تشکیل شرکت سرمایه‌گذاری فراگیر در لرستان تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری برنااز لرستان؛ سلاحورزی در همایش نگرشی نو بر توسعه لرستان که در محل اتاق بازرگانی ایران برگزار شده بود ،اظهار کرد: از حدود یکسال پیش به همت انجمن لرستانی‌های مقیم تهران و جلساتی که در رابطه با بحث‌هایی که مربوط به توسعه استان مطرح می‌شد، همزمان از طریق اتاق این ایده و تفکر وجود داشت در یک جمع بزرگتری که همه لرستانی‌ها حضور داشته باشند تا بتوان شرایط را برای توسعه لرستان مهیا کرد.

او افزود: در نتیجه به این جمع‌بندی و نتیجه رسیدیم که جلسه‌ای برگزار شود تا شروعی باشد برای استفاده از ظرفیت و توانمندی‌های لرستانی‌های مقیم در مرکز و خارج از استان برگزار شود.

سلاحورزی تصریح کرد: این جلسه تعلق به فرد یا جناح و گروه خاصی ندارد و نیت این بوده تا نقطه شروعی برای گردهمایی لرستانی‌ها و قدم‌های اولیه برای توسعه باشد.

او یادآورشد:  امیدواریم انجمن لرستانی‌های مقیم مرکز با تشکیل کارگروه‌های تخصصی از ظرفیت هم استانی‌ها استفاده بیشتری کند و در این راستا با برگزاری همایش در جهت معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری قدم برداشته برداریم و این بسته‌ها را به پروژه‌هایی برای توسعه لرستان تبدیل کرد.

سلاحورزی خاطر نشان کرد: آنچه که به عنوان توسعه‌نیافتگی در لرستان داریم یک شبه نبود و توسعه لرستان نیز یک در کوتاه‌مدت به وجود نخواهد آمد اما باید بتوان با استفاده از ظرفیت‌های مختلف در جهت توسعه گام برداریم.

به گفته او  ادامه مباحث این همایش در قالب تشکیل کارگروه‌های تخصصی پیگیری شوند.

سلاحورزی  با اشاره به اهمیت تشکیل شرکت سرمایه‌گذاری فراگیر در این استان،بیان کرد: این شرکت باید طوری برنامه‌ریزی و اطلاع‌رسانی شود که از تمام ظرفیت لرستانی‌های توانمند استفاده کنیم.

 رییس اتاق بازرگانی لرستان تاکید کرد:  امیدواریم با بررسی‌های دقیق بتوان هر چه سریعتر مقدمات تشکیل این شرکت سرمایه‌گذاری را در استان فراهم کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز