مسیرهای ویژه دوچرخه سواری در شهر کرج پیش بینی شود

۱۳۹۷/۰۹/۲۰ - ۱۳:۱۴:۳۹
کد خبر: ۷۸۶۵۴۲
مسیرهای ویژه دوچرخه سواری در شهر کرج پیش بینی شود
​از نخستین دقایق صبح امروز معاون استاندارالبرز وفرماندار ویژه شهرستان کرج در جمع مردم ، ورزش دوستان و مسولان مسیر مهرشهر کرج را با دوچرخه طی کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ سیروس شفقی صبح سه شنبه، در هشتاد و چهارمین همایش دوچرخه سواری و سه شنبه های بدون خودرو که در منطقه مهرشهر کرج با حضور رییس فدراسیون ورزش های همگانی - مدیرکل ورزش و جوانان و جمعی از دوچرخه سواران و مردم برگزار شد، بخشی از این مسیر را با هدف ترویج فرهنگ ورزش همگانی طی کردند. 

شفقی در حاشیه این همایش ورزشی در جمع خبرنگاران گفت: برای توسعه ورزش همگانی باید هرچه بیشتر اطلاع رسانی و فرهنگسازی صورت گیرد. 

وی افزود: پیش بینی مسیرهای ویژه دوچرخه سواری در جای جای مناطق شهری کرج توسط شهرداری ها، می تواند زمینه ساز ترغیب اقشار مختلف جامعه برای روی آوردن به امر ورزش باشد.

معاون استاندارالبرز همچنین توسعه ورزش دوچرخه سواری را حرکتی در جهت استفاده کمتر از وسایل نقلیه شخصی در جهت کاهش آلودگی هوا عنوان کرد. 

گفتنی است،برنامه سه شنبه های بدون خودرو این هفته از نخستین دقایق صبح امروز با حضور مردم و مسولان و علاقمندان به ورزش دوچرخه سواری در مهرشهر کرج برگزار شد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز