با کسب مدال های رنگارنگ؛

ورزشکاران کردستانی در رقابت های پاور لیفتینگ قهرمانی کشور خوش درخشیدند

۱۳۹۷/۰۹/۲۰ - ۱۳:۱۵:۴۴
کد خبر: ۷۸۶۵۶۰
ورزشکاران کردستانی در رقابت های پاورلیفتینگ قهرمانی کشور که به میزبانی زنجان برگزار شد با کسب مدال های رنگارنگ درخشیدند.

به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان؛ رقابت های پاورلیفتینگ قهرمانی رده های مختلف کشور به میزبانی زنجان برگزار شد و با معرفی نفرات و تیم های برتر به کار خود پایان داد.

در این رقابت ها 350 ورزشکار به نمایندگی از 25 استان از سراسر کشور حضور داشتند و در بخش های مختلف رده های سنی جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان با یکدیگر به رقابت پرداختند.

کردستان با سیزده نماینده در این دوره از رقابت های پاورلیفتینگ قهرمانی کشور شرکت کرد و توانست 8 نشان رنگارنگ طلا، نقره و برنز و مقام سوم تیمی رده سنی پیشکسوتان را کسب کند.

در نتایج انفرادی رده سنی جوانان وزن 110 کیلوگرم اشکان مهران توانست مقام سوم را به خود اختصاص دهد و 5 کیلوگرم رکورد ایران در حرکت اسکات را با وزنه 320 کیلوگرم جابجا کند.

همچنین پیمان شریفی در رده سنی بزرگسالان وزن 110 کیلوگرم یک نقره و هیمن وجدی در وزن 140 کیلوگرم  همین رده ضمن شکستن رکورد حرکت لیفت و جابجاکردن 10 کیلوگرم رکورد این رشته با وزنه 320 کیلوگرمی در ایران بر سکوی دوم ایستاد و نقره گرفت.

در رده سنی پیشکسوتان بخش مستر 3 وزن 82.5 کیلوگرم صالح صالح زاده 165 کیلوگرم رکورد ایران را در مجموع جابجا کرد و با اقتدار بر سکوی نخست ایستاد و در بخش مستر 4 نیز عبدالله دادمهر در وزن 74 کیلوگرم دومین نشان طلای تیم کردستان را کسب کرد.

در رده سنی پیشکسوتان بخش مستر 1 محمد مروتی در وزن 74 کیلوگرم یک نشان نقره و محسن انصاری در بخش مستر 2 وزن 5/82 کیلوگرم یک نشان برنز را از آن خود کردند .

در نتایج تیمی این مسابقات، کردستان در رده سنی پیشکسوتان با کسب دو نشان طلا، یک نقره و دو برنز جایگاه سوم تیمی را بدست آورد.

گفتنی است، تیم کردستان با سرپرستی بهالدین عزیزی و مربیگری یاسین وجدی و هیوا مهران در این دوره از رقابت ها حضور پیدا کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز