سرپرست معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان کردستان؛

چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه ورزشکاران و جوانان استان در سنندج برگزار می‌شود

۱۳۹۷/۰۹/۲۰ - ۱۳:۱۰:۲۶
کد خبر: ۷۸۶۵۶۹
چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه ورزشکاران و جوانان استان در سنندج برگزار می‌شود
سرپرست معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان کردستان از برگزاری چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه کارکنان، ورزشکاران و جوانان و کارکنان ورزش و جوانان استان کردستان در دهه مبارک فجر به میزبانی سنندج خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان؛ گلاویژ فتاحی از برگزاری چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه ورزشکاران، جوانان و کارکنان ورزش و جوانان استان کردستان در‌ رشته‌های قرائت قرآن، حفظ یک جزء، حفظ 10 جزء، حفظ کل قرآن و فهم زبان قرآنی در بهمن‌ماه سال‌جاری و در دهه مبارک فجر خبر داد.

سرپرست معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان کردستان عنوان کرد: این دوره از مسابقات با هدف ترویج فرهنگ قرآنی در بین جامعه ورزشکاران و نسل جوان، ارتقاء سطح آگاهی و تقویت بنیه دینی و معنوی کارکنان فعال در بخش ورزش و جوانان، بهبود و ارتقای سلامت معنوی و تقویت اخلاق مداری در میان ورزشکاران و جوانان با استعانت از آموزه‌ها و درس‌های قرآنی برگزار می‌شود.

وی افزود: بر همین اساس، این دوره مسابقات قرآنی به مناسبت گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در رده سنی 15 تا 29 سال دو بخش بانوان و آقایان و با نظارت وزارت ورزش و جوانان در سنندج برگزار خواهد شد.

گفتنی است، این مسابقات در 31 استان برگزار می‌شود و نفرات برتر هر بخش به مسابقات کشوری که در اسفندماه سال‌جاری در شهر تبریز استان آذربایجان‌شرقی برگزار خواهد شد، اعزام می‌شوند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز