مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل:

جوانان نخبه اردبیل حمایت می‌شوند

۱۳۹۷/۰۹/۲۰ - ۱۴:۳۵:۱۹
کد خبر: ۷۸۶۶۲۳
جوانان نخبه  اردبیل حمایت می‌شوند
مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت:جوانان نخبه در این استان حمایت می‌شوند تا بتوانند برای استان و کشورمان افتخارآفرینی کنند.

به گزارش برنا،بهرام آقاخانی در آئین تجلیل از فعالان علمی و پژوهشی در اردبیل اظهار داشت: جوانان نخبه در اردبیل حمایت می‌شوند تا بتوانند برای استان و کشورمان افتخارآفرینی کنند و این فرصت برای آنان فراهم شود.

وی با اشاره به این که زیرساخت‌های لازم برای درخشش ورزشکاران جوان اردبیلی فراهم است، بیان کرد: حمایت از جوانان اولویت اساسی است تا بتوانند در رشته‌های مختلف ورزشی خوش بدرخشند.
مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: جوانان سرمایه‌های بزرگی برای ما هستند و ما از ظرفیت جوانان در بخش‌های مختلف استفاده می‌کنیم چرا که جوانان همیشه ثابت کرده‌اند که همیشه در عرصه‌های مختلف موفق عمل می‌کنند.
وی از اجرای برنامه‌های اوقات فراغت برای جوانان خبر داد و افزود: برنامه‌های دیگر شاد اجتماعی برای جوانان برگزار می‌شود و تداوم این برنامه‌ها اولویت اساسی برای ما است .
آقاخانی گفت: یکی از اولویت‌های اساسی ما جذب جوانان به رشته‌های مختلف ورزشی است که در این زمینه از ظرفیت هیات‌های ورزشی و باشگاه‌ها استفاده می‌کنیم تا بتوانیم روند جذب جوانان به ورزش را تسریع کنیم.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز