مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه:

ورزش شهرستان روانسر به زودی شکوفا می شود

۱۳۹۷/۰۹/۲۰ - ۱۵:۱۸:۴۵
کد خبر: ۷۸۶۶۷۲
ورزش شهرستان روانسر به زودی شکوفا می شود
شهرستان روانسر بدون شک در آینده نزدیک شاهد رشد و شکوفایی همه جانبه ورزش این شهرستان خواهیم بود.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ نشست هم‌اندیشی هیأت‌های ورزشی شهرستان روانسر با حضور فرماندار روانسر و مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه تشکیل شد.

154435014589532l38c2sfbv6cr1lkbb7umdd13

نشست هم اندیشی هیأت های ورزشی شهرستان روانسر با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان ، فرماندار و جمعی از دست اندرکاران ورزش این شهرستان، با هدف بحث و تبادل‌نظر و ارائه راهکارهای عملی در زمینه رفع مشکلات و توسعه زیر ساخت‌های ورزش و جوانان شهرستان روانسر تشکیل شد.

 رؤسای هیئت‌های ورزشی شهرستان شهرستان روانسر در این نشست به نقاط ضعف و قوت موجود در ساختار ورزش شهرستان متبوع به ارائه پیشنهادات و انتقادات خود در این زمینه پرداختند.

  همچنین حسین ویسمرادی فرماندار روانسر هم در باره  مطالبات آن شهرستان در بخش اعتبارات عمرانی و تقویت زیر ساخت‌های ورزشی ، مطالبی را با حاضرین در میان گذاشت.

154435012207832l38c2sfbv6cr1lkbb7umdd13

صابر رحیمی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه هم در این نشست به تشریح برنامه‌های اداره کل ورزش و جوانان استان برای توسعه زیرساخت‌ها و ارتقاء شاخص‌های ورزش قهرمانی و همگانی در شهرستان روانسر پرداخت.

او افزود: با پیگیری و تحقق برنامه‌های اداره کل ورزش و جوانان استان در شهرستان روانسر بدون شک در آینده نزدیک شاهد رشد و شکوفایی همه جانبه ورزش این شهرستان خواهیم بود.

گفتنی است که در این نشست برگزاری مراسم تودیع و معارفه رؤسای پیشین و فعلی اداره ورزش و جوانان شهرستان روانسر و بازدید از اماکن ورزشی آن شهرستان از دیگر برنام‌ های سفر رحیمی به شهرستان روانسر بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز