مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه

۲ میلیارد ریال برای توسعه ورزش روانسر اختصاص یافت

۱۳۹۷/۰۹/۲۰ - ۱۵:۵۱:۴۸
کد خبر: ۷۸۶۶۹۲
۲ میلیارد ریال برای توسعه ورزش روانسر اختصاص یافت
در هر شهرستان نیز یک زمین چمن مصنوعی با چهار میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار ساخته شود.

 به گزارش خبرگزاری برنا؛ امرروز سه‌شنبه در نشست بررسی مسایل و مشکلات ورزش  شهرستان روانسر که با حضور فرماندار  روانسر، روسای هیأت‌های ورزشی و جمعی از مدیران تشکیل شد.

 صابر رحیمی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه در این نشست گفت: از محل اعتبارات ماده 12 (زلزله) دو میلیارد ریال برای بازسازی و ساخت زمین‌های روباز ورزشی در روستاها و مراکز دهستان‌های شهرستان روانسر در نظر گرفته شده است.

 او از ساخت زمین چمن مصنوعی در روستای قوری قلعه شهرستان خبر داد و افزود: در دیدار مجمع نمایندگان استان کرمانشاه با وزیر ورزش و جوانان مقرر شد در هر شهرستان نیز یک زمین چمن مصنوعی با چهار میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار ساخته شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت: از محل اعتبارات تملک دارایی‌ها که فرمانداری روانسر آن‌ها را توزیع کرده برای سال‌های مالی 96 و 97 در مجموع پنج میلیارد و 250 میلیون ریال تصویب شده است.

رحیمی ادامه داد: یک میلیارد ریال از این اعتبار برای حفر چاه استخر سرپوشیده اختصاص یافته که پیمانکار آن مشخص و تا 10 روز آینده عملیات آن آغاز می‌شود.

او افزود: 2 میلیارد ریال نیز برای ساخت سکوی تماشاچی مصوب شده که موافقت نامه‌ها نیز مبادله و تا پایان سال مالی به اتمام خواهد رسید.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز